دانلود و خرید کتاب رقابت با ماهی بزرگ آدام مورگان ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رقابت با ماهی بزرگ اثر آدام مورگان

کتاب رقابت با ماهی بزرگ

معرفی کتاب رقابت با ماهی بزرگ

کتاب رقابت با ماهی بزرگ چکیده اثر آدام مورگان است که با ترجمه سارا ابراهیمی منتشر شده است. مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. برای تهیه مینی‌بوک‌ها، همواره تلاش شده که چکیده کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند و پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مخاطبان باشند.

درباره کتاب رقابت با ماهی بزرگ

این مینی‌بوک، یک مرور کلی دارد بر سوالاتی در مورد اینکه چگونه برندهای درجه دوم و سوم می‌تواند رهبران صنعت خود را به چالش بکشد تا به سطوح بالای دنیای تجارت صعود کنند را ارائه می‌دهد. این مینی بوک پر است از توصیه‌های مشخص برای کمک به برندهای در حال شکوفایی در بازارهای رقابتی تا برای خود نامی خوب به ارمغان بیاورند.

آنچه در این مینی‌بوک خواهید آموخت:

ـ چگونه می‌توان برای برند خود یک هویت قوی ایجاد کرد؟

ـچه مزایایی نسبت به برندهای معتبر دارید؟

ـ چگونه می‌توان محصولات نظافتی را به چیزی مرسوم و مد روز تبدیل کرد؟

خواندن کتاب رقابت با ماهی بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رقابت با ماهی بزرگ

آمارها در ایالات متحده نرخ قابل‌مقایسه‌ای ارائه می‌دهند. برندهای ارشد با ۳۲ درصد بازده سرمایه‌گذاری نسبت به برندهای درجه‌دو با بازدهی ۱۸ درصدی مواجه می‌شوند.

به زبان ساده برندهای ارشد، نام تجاری بیشتر به دردشان می‌خورد. میزان سود بالاتر به معنای سرمایه‌گذاری بیشتر و در نتیجه سود بیشتر آنها است. آنها حتی می‌توانند در پروژه‌های بلندمدت مانند تحقیق در مورد راه‌های افزایش قدرت رقابتی خود، سرمایه‌گذاری کنند.

اما این بدان معنا نیست که برندهای درجه دوم یا پایین‌تر کاملاً ازرده‌خارج شده‌اند بلکه این شرکت‌ها باید متفاوت فکر کنند. اگرچه بهترین برند بودن در بازار عالی است اما درجه‌دو، سه یا چهارم بودن هم بسیار خوب است. نگاهی به خدمات اجاره اتومبیل آمریکایی توسط شرکت آویس بیندازید. این شرکت می‌دانست که در صنعت خود نفر اول نیست و مشخص بود که رقیب سرسخت آنها، شرکت هرتز این عنوان را دارد.

در واقع شرکت آویس به نفرات آخر نزدیک‌تر بود اما با یک استراتژی تبلیغاتی باورنکردنی، آنها موفق شدند به جایگاه دوم صعود کنند و مزیت رقابتی قابل‌توجه هرتز را کنار بزنند.

این فقط یک نمونه از چگونگی موفقیت و رشد برندهای چالش دار و سرسخت است. اگرچه ممکن است لازم باشد بیشتر تلاش کنند و برای ادامه کار، کمی بیشتر زمان بگذارند اما می‌توانند از طریق رویکردهای خلاقانه، جهش‌های بزرگی داشته باشند.

قبل از اینکه اطلاعات بیشتری در مورد برندهای چالش بدار به دست بیاورید، بیایید نگاهی دقیق به موانع موجود در بازار امروز بیندازیم.


نظرات کاربران

کاربر ۴۰۱۹۰۳۷
۱۴۰۱/۰۵/۱۳

کلا 21 صفحس چیز خاصی ندارن فک کنم مقاله بوده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۲٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان