دانلود و خرید کتاب ۵۹ ثانیه ریچارد وایزمن ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵۹ ثانیه اثر ریچارد وایزمن

کتاب ۵۹ ثانیه

معرفی کتاب ۵۹ ثانیه

کتاب ۵۹ ثانیه نوشته ریچارد وایزمن است که با ترجمه سارا ابراهیمی منتشر شده است. این مینی‌بوک، نکات مفید و بینش‌هایی که توسط تحقیقات علمی پشتیبانی شده است را بیان می‌کند. امروز آنها را اعمال کنید و تغییری را که میخواهید را در زندگی خود تجربه کنید.

درباره کتاب ۵۹ ثانیه

مینی بوک ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. برای تهیه مینی بوک ها، همواره تلاش شده که چکیده کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند و پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مخاطبان باشند. مینی بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند. در این مینی‌بوک می‌خوانید: در کمتر از یک دقیقه، بهترین ترفندهای زندگی را یاد بگیرید.

خواندن کتاب ۵۹ ثانیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۵۹ ثانیه

با پرهیز از شایعات و اشتباهات، همدردی خود را بیشتر نشان دهید.

دوست‌داشتنی بودن نه‌تنها برای مصاحبه بسیار مهم است؛ بلکه یک مزیت بزرگ برای زندگی اجتماعی شما محسوب می‌شود. در واقع، اگر دوست‌داشتنی به نظر نمی‌رسید، احتمال مخالفت دوستان یا اقناع شما توسط آنان وجود دارد.

ممکن است تعجب‌آور باشد اما افراد که شایستگی بالایی دارند، در واقع هنگام لکنت، جذاب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر به نظر می‌رسند، زیرا سعی نمی‌کنند بی‌نقص باشند.

در نظر بگیرید که چگونه رئیس‌جمهور کندی، پس از حمله به خلیج خوک‌ها - در کوبا - رفتار کرد. اگرچه حمله به کوبا یک فاجعه کامل بود، اما در واقع منجر به افزایش محبوبیت کندی شد، زیرا او هیچ بهانه‌ای نیاورد و مسئولیت کامل این اشتباه را به عهده گرفت.

برای بررسی بیشتر این موضوع، نویسنده مخاطبانی را گرد هم آورد و دو بازیگر زن را برای تبلیغ مخلوط‌کن انتخاب کرد. یک بازیگر کاملاً عالی و بی‌نقص عمل کرد و بسیار هشیار و آگاه به نظر می‌رسید. دیگری به هم‌ریخت زیرا درب مخلوط‌کن جدا شد و آب‌میوه، روی سرش ریخت. اگرچه جمعیت، نمایش فرد اول را حرفه‌ای و قانع‌کننده می‌دانستند، اما بازیگر دوم از نظر محبوبیت، در جایگاه اول قرار گرفت. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۱۵٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان