دانلود و خرید کتاب سه گانه بد؛ جلد اول چی‌نیموس بوش ترجمه ساسان گلفر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سه گانه بد؛ جلد اول اثر چی‌نیموس بوش

کتاب سه گانه بد؛ جلد اول

معرفی کتاب سه گانه بد؛ جلد اول

کتاب جادوی بد جلد اول مجموعه‌ی سه جلدی سه‌گانه‌ بد است. مجموعه کتاب سه گانه بد نوشته چی‌نیموس بوش را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

 درباره مجموعه سه‌گانه بد

دانش‌آموزان باید درباره جادو در یک نمایشنامه شکسپیر یک مقاله بنویسند، کلی که برادرش عاشق جادو بوده و بی‌خبر ترکشان کرده از جادو متنفر است، او در دفترش می‌نویسد گندش بزنند جادو و فردا همان نوشته با خط خودش روی دیوار مدرسه نوشته می‌شود. او را برای تنبیه به یک جزیره آتش‌فشانی می‌فرستند و همه‌ چیز از همینجا شروع می‌شود.

خواندن مجموعه کتاب سه گانه بد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سه گانه بد؛ جلد اول

حدس می‌زنی کدام کلمهٔ بد؟

صبر کن ببینم، وایستا! بلند نگویی ها! حتی فکرش را هم نکن. تا همین حالا هم به اندازهٔ کافی باهاش دردسر داشته‌ام.

رک و پوست‌کنده، یک‌کلام، بی‌خود دلت را صابون نزن که توی این کتاب کلمات بدبد پیدا کنی. اگر آمده‌ای لای این کتاب را باز کرده‌ای بلکه داخلش از این قبیل چیزها باشد، فقط بدان که اشتباه آمده‌ای. چرا ندارد دیگر؛ خودت باید بدانی. چون توی ذوقت می‌خورد و بدجوری حالت گرفته می‌شود. من خودم بلدم چطور تروتمیز بنویسم، دیگر توی این کار اوستا شده‌ام. البته کار سختی هم هست۱.

متأسفانه موقعی که قهرمان کتاب، همین آقا پسر شاخ شمشادی که اسمش کلِی۲ است، برای اولین بار همین کلمه‌ای را بر زبان آورد که الان گفتم یا شاید بهتر بود اصلاً نمی‌گفتم، این کلمه‌ای که باهاش فحش می‌دهند، باهاش نفرین می‌کنند، این کلمهٔ خیلی خیلی بد، این کلمه‌ای که من نه تکرارش می‌کنم و نه حاضرم بگویم که چیست، نمی‌دانست گفتنش ممکن است ایرادی داشته باشد؛ آن موقع فقط سه سالش بود.

شاید بپرسید بچه‌ای که هنوز دهانش بوی شیر می‌دهد، این حرف‌های گنده‌گندهٔ بی‌تربیتی را از کجا یاد گرفته است؟ من چه می‌دانم! من یکی که قطعاً یادش نداده‌ام.

لابد پدرش یک‌وقت ناغافل شست پایش را محکم کوبیده به پایهٔ میز و عربده‌اش درآمده و این کلمه را هم لابه‌لای داد و هوارش گفته. شاید دایه‌ای، پرستار بچه‌ای، خلاصه یک‌نفری بوده که وقتی فکر می‌کرده کلِی خواب است، داشته پشت تلفن غر می‌زده و به زمین و زمان بد می‌گفته و این کلمه هم لابه‌لای غرغرهایش از دهانش پریده. شاید هم یک پسر بزرگ‌تر به او یاد داده؛ چون معمولاً این پسر بزرگ‌ها فکر می‌کنند حرف‌های بی‌تربیتی کاشتن توی دهان یک بچهٔ سه‌ساله خیلی باحال است و وقتی بشنوند کلّی می‌خندند.

حالا اصلاً این‌که کلِی این کلمه را از کجا یاد گرفته، آن‌قدرها مهم نیست و مخصوصاً مهم‌تر از این نیست که خود کلمه چی هست؛ فقط همین‌قدر بدانید که وقتی این کلمه را گفت، گفت. 

نظرات کاربران

دختر کتاب خوان 📖 🌸
۱۴۰۰/۰۲/۳۱

هر کی این کتاب رو نخونه‌ هیجان انگیز ترین و بی نظیر ترین کتاب دنیا رو از دست داده... بهترین کتاب بود که من خوندم محشره 🤩 ۱۰۰۰۰۰ ستاره هم براش کمه ⭐⭐⭐⭐🌟⭐🌟⭐⭐⭐🌟⭐🌟⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐🌟⭐🌟 اینم خلاصه ای از این کتاب هست که اگر دوست

- بیشتر
💜
۱۳۹۹/۱۰/۱۸

فکر کنم از نشر پرتقال باشه😊 نشر های پرتقال ، هوپا ، فندوق....... همه عالین😘😊🤗 حتما بخونید😘

sana
۱۴۰۱/۰۳/۲۳

این مجموعه کتاب یکی از جذاب ترین کتاب هایی است که من تا به حال مطالعه کردم کتاب اول این مجموعه مغز من رو به چالش کشید من گمان میکردم که زمان در کتابخانه متوقف شده ولی فکرم کاملا اشتباه

- بیشتر
گربه
۱۴۰۱/۰۱/۲۳

در واقع این مجموعه مجموعه بدی این کتاب راز است هست و پل کلی هم برادر ۱۲ ساله ی مکس ارنسته که باهاش دوازده سال اختلاف سنی داره حالا من نمی دونم کی برادر دار شد احتمالا توی جلد ۴

- بیشتر
𝘼𝙂𝘿`𝘚𝘶𝘨𝘢
۱۳۹۹/۱۱/۰۱

هرسه جلد این کتاب نسخه چاپی اش رو دارم عالیه👌🏻👌🏻🦋♥️ حتما بخونید🎀 من وقتی این کتاب رو خوندم خیلی لذت بردم😋📘

💫🌈Yasaman🌈💫
۱۳۹۹/۱۰/۰۸

وقتی مال انتشارات پرتقال 🍊🍊هست پس عالی هست 😙

Adler.mg
۱۴۰۱/۰۸/۰۱

باحال و عجیب بود، آخرش کمی متعجب شدم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
داشت مطمئن می‌شد وظیفه‌ای بر عهدهٔ اوست که باید این‌جا انجام بدهد و می‌خواست بفهمد که چیست.
کلاشینکف
حیفم آمد از شخصیتی که از لحاظ اهمیت و شهرت در ادبیات فارسی هم‌پای شکسپیر ادبیات انگلیسی است، در ترجمهٔ فارسی این اثر یادی نکنم و به همین علت از عبارتی برگرفته از اشعار حافظ شیرازی به شکل عنوان و اصطلاحی که مدام همچون یک ترجیع‌بند در کتاب تکرار می‌شود، استفاده کرده‌ام.
ن. عادل
داستان، دروغی است که واقعیتی را بیان می‌کند.
=o

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان