دانلود و خرید کتاب آداب استفاده از تلفن پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آداب استفاده از تلفن

کتاب آداب استفاده از تلفن نوشته پگی پست و دیگران یکی از کتاب‌های مجموعه آداب دنیای جدید است. اگر ذهنتان درگیر اصول آداب معاشرت است و دقیق نمی‌دانید در هر موقعیت چطور باید رفتار کنید و یا گاهی در واکنش گیج می‌شوید که رفتار درست چیست کتاب آداب استفاده از تلفن را از دست ندهید.

کتاب آداب استفاده از تلفن به شما یاد می‌دهد در هر موقعیت برای استفاده از تلفن باید چطور رفتار کنید تا دیگران از شما ناراحت نشوند. این کتاب یک راهنمای کامل است که شما را در تمام موقعیت‌ها همراهی می‌کند.

خواندن کتاب آداب استفاده از تلفن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک راه برای ارتباط صحیح با دیگران هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آداب استفاده از تلفن

جواب دادن به تلفن

غیر از موارد کاری، وقتی تلفن را برمی‌دارید یک «سلام» ساده کافی است. راه دیگر جواب دادن به تلفن این است: «سلام، شما با منزل خانوادهٔ مارشال تماس گرفته‌اید.»، که این روش بیشتر در مواقعی استفاده می‌شود که شما در منزل فرد دیگری تلفن را برمی‌دارید.

نبایدها:

وقتی کسی را که تلفن زده نمی‌شناسید یا با فرد دیگری کار دارد با لحنی تند نگویید: «شما کی هستید؟» اگر نام خود را به شما نگفته است مؤدبانه سؤال کنید: «به او بگویم چه کسی زنگ زده است؟» یا «می‌توانم بپرسم نامتان چیست؟»

وقتی کسی به شما تلفن می‌زند برای اینکه به کاری که در دست داشتید رسیدگی کنید او را پشت تلفن معطل نکنید. اگر واقعاً زمان مناسبی برای شما نیست می‌توانید بگویید: «چند دقیقهٔ دیگر به شما تلفن می‌زنم.»، و بعد به دنبال کارتان بروید.

به خردسالان اجازه ندهید تلفن را جواب بدهند. درک پیغام داده‌شده برای کودک زیر شش سال دشوار است و نمی‌تواند آن را به درستی منتقل کند.

اگر تلفن با فرد دیگری در خانه کار دارد بگویید: «یک لحظه صبر کنید تا او را صدا کنم»، بعد فوراً فرد را پیدا کنید و پیغام را به او برسانید. پای تلفن داد نزنید: «آنی، با تو کار دارند»، اگر مجبورید داد بزنید جلوِ بخش دهانی تلفن را بگیرید.

اگر فرد در دسترس نبود به فردی که پای تلفن است بگویید پیغام خود را بدهد و بعد آن را یادداشت کنید و در جایی قرار دهید که فردی که تلفن با او کار دارد بتواند ببیند. همیشه یک مداد و یک دفتر در کنار تلفن بگذارید تا برای پیدا کردن چیزی که بتوانید روی آن بنویسید فردی را که تلفن زده معطل نکنید. نام و شمارهٔ تلفنی را که قرار است یادداشت کنید برای فرد تکرار کنید تا مطمئن شوید آن را درست یادداشت می‌کنید. بهتر است روز و ساعت تلفن را هم در کنار آن یادداشت کنید. 

نظرات کاربران

نازنین
۱۴۰۰/۰۲/۰۱

در این کتاب بیشتر در مورد تلفن‌های قدیمی صحبت شده و تکنولوژی و موبایل اصلا در نظر گرفته نشده به جز یک بخش که (شش خطای فاحش در گفت و گوهای تلفنی ) نام دارد بخشهای دیگر عملا به درد

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۱۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان