دانلود و خرید کتاب چه کسی تغییر را کشت؟ کن بلانچارد ترجمه عطیه رفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چه کسی تغییر را کشت؟ اثر کن بلانچارد

کتاب چه کسی تغییر را کشت؟

معرفی کتاب چه کسی تغییر را کشت؟

چه کسی تغییر را کشت؟ اثر کن بلانچارد و همکارانش کتابی در زمینه مدیریت و رهبری است که درباره حل معمای رهبری افراد از طریق تغییر سخن می‌گوید. این کتاب با ترجمه عطیه رفیعی منتشر شده است.

تغییر هرگز آسان نیست. تقریباً ۷۰ درصد از تلاش‌های تغییر شکست می‌خورند یا ازگردونه خارج می‌شوند. شکست در تغییر سازمانی می‌تواند منجر به پیامدهای مخربی مانند بهره وری پایین و روحیه‌ی پایین، برآورده نشدن انتظارات، اتلاف وقت و هزینه و افزایش گردش مالی کارمندان شود.

کن بلانچارد، در کتاب چه کسی تغییر را کشت؟ به رهبران آموزش می‌دهد که چگونه، سوالات متداول کارکنان در طی تغییر را شناسایی کنند و به آن‌ها پاسخ دهند. این کتاب به آن‌ها آموزش می‌دهد که چگونه از راهبرد مناسب برای رهبری تغییر استفاده کنند و رفتارهای مطلوبی را برای برطرف کردن نگرانی‌ها به کار بگیرند.

این راهبردها برای اشاره به رایج‌ترین علت‌های شکست در یک سازمان و برطرف ساختن نگرانی‌های قابل پیش‌بینی است. مدلی که در این کتاب ارائه شده را می‌توان برای تمامی انواع تلاش‌های تغییر به کار برد، که شامل ادغام و فراگیری، مهندسی مجدد فرایندهای تجاری، گسترش نیروی فروش و پیاده‌سازی فناوری است.

خواندن کتاب چه کسی تغییر را کشت؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب چه کسی تغییر را کشت؟ را به همه مدیرانی که می‌خواهند رهبرانی شایسته باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کن بلانچارد

کن بلانچارد، یک نویسنده و سخنران انگیزشی است که کتاب‌های او در تمام دنیا مخاطبان بسیاری دارد، از جمله کتاب‌های او می توان بهمدیر یک دقیقه‌ای، کارآفرین یک دقیقه‌ای و رهبری در سطح بالاتر اشاره کرد که بیش از هیجده میلیون کپی از آنها فروخته شده و به سی زبان دنیا ترجمه شده است. او در سن‌دیگو واقع در کالیفرنیا زندگی می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۴۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۷۴۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان