دانلود و خرید کتاب دفتر خاطرات هیولاها؛ جلد هفتم تروی کامینگز ترجمه نیلوفر امن‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دفتر خاطرات هیولاها؛ جلد هفتم اثر تروی   کامینگز

کتاب دفتر خاطرات هیولاها؛ جلد هفتم

معرفی کتاب دفتر خاطرات هیولاها؛ جلد هفتم

کتاب حمله برفیولاها به اردوی تابستانی هفتمین جلد از مجموعه کتاب‌های دفتر خاطرات هیولاها نوشته تروی کامینگز و ترجمه نیلوفر امن‌زاده است. مجموعه دفتر خاطرات هیولاها را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره مجموعه دفتر خاطرات هیولاها

الکساندر باپ بچه لاغری با موهای فرفری و چشم‌های فوق العاده درشت است که ترس‌های زیادی دارد. او از خوابیدن در خانه جدیدشان می‌ترسد. از روز اول در مدرسه جدید هم همین‌طور. به علاوه مجبور است دوستان تازه‌ای پیدا کند که آن هم زیاد خوشایند نیست و حتی ترسناک به نظر می‌رسد. الکساندر در شهر جدید به همه‌چیز به دیده شک و تردید نگاه می‌کند و البته ترس که همه جا با اوست. روز اول مدرسه ماشین پدر پنچر می‌شود و الکساندر خودش پیاده به مدرسه می‌رود اما به جای مدرسه اصلی وارد مدرسه مخروبه قدیمی می‌شود. مدرسه عجیب است و خلوت. الکساندر وارد حیاط می‌شود که یک دیوار آجری فرسوده دارد. اما ناگهان دیوار آجری فرومی‌ریزد. الکساندر از میان آجرهای فروریخته یک چیز عجیب پیدا می‌کند. یک دفترچه کهنه که روی آن نوشته است : «م.ف.م.ه. موضوع: هیولاها». با پیدا شدن این دفترچه عجیب که شبیه به دفترچه خاطرات است. ماجراهای مجموعه دفتر خاطرات هیولاها و مدرسه عجیب و غریب تازه الکس آغاز می‌شود.

عجیب‌تر این که مدرسه تازه که کنار مدرسه قدیمی مخروبه است درواقع یک بیمارستان است که از آن به جای مدرسه استفاده می‌شود و کلاس الکساندر هم در ترسناکترین بخش این بیمارستان تشکیل می‌شود. لابد خودتان حدس می‌زنید کجا...

در هر جلد از این مجموعه جذاب و مصور، داستانی پر از هیجان با فضایی نیمه‌فانتزی و اندکی چاشنی دلهره در انتظارتان است اما مطمئن باشید از خواندن هر جلد از این مجموعه کلی لذت خواهید برد و چیزهای تازه یاد خواهید گرفت.

خواندن کتاب حمله برفیولاها به اردوی تابستانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب‌های دفتر خاطرات هیولاها را به همه بچه‌هایی که به دنبال داستان‌های هیجان‌انگیز و پرماجرا هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

الف ی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷

این کتاب 12 جلد است که هر جلد 99 صفحه است عالی عالی عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

حجم

۳۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان