دانلود و خرید کتاب عجیب ترین راز ارل نایتینگل ترجمه امیر پورطهماسبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عجیب ترین راز اثر ارل نایتینگل

کتاب عجیب ترین راز

معرفی کتاب عجیب ترین راز

کتاب عجیب‌ترین راز نوشته‌ی ارل نایتینگل، است که امیر پورطهماسبی آن را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب با نثری ساده و برای خواندن سریع و آسان نوشته شده است. هدف این کتاب آگاهی رسانی در کمترین زمان است در این کتاب می خواهیم در مورد عجیب‌ترین راز جهان با شما صحبت کنیم. « موفقیت»

درباره کتاب عجیب ترین راز

نایتینگل معتقد است اکثریت مردم از اهمیت عجیب‌ترین راز غافل هستند و به جای آن، در انفعال و بی‌عملی غوطه‌ور می‌شوند، آن‌ها بی‌هدف و ناراضی‌اند و معنای زندگی را گم کرده‌اند. این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه ذهنیت خود را طوری تغییر دهید که بتوانید در زمینه کاری خود جزو پنج درصد موفق شوید.

او در پایان کتاب، چالشی سی روزه را به منظور پیاده‌سازی عجیب‌ترین راز ارائه می‌کند. این آزمون برای خلق عادت‌های جدید و سالم طراحی شده که تمرکز آن‌ها، بر دستیابی به اهداف، با کمک غلبه بر چرخه مسموم افکارِ منفی است. تردید به خود، نگرانی، ترس و دیگر احساسات منفی، بدون شک شما را در زندگی عقب نگه می‌دارند. چنانکه قانون کاشتن و درو کردن بیان می‌دارد، اگر این احساسات منفی را در خاک ذهن خود بکارید، خرمن اضطراب، ترس و شکست را درو خواهید کرد.

ذهن شما و فراتر از آن، کائنات، تفاوت بین محصول مثبت و منفی را درک نمی‌کنند. چه سم بکارید چه امید، معادل آنچه که کاشته‌اید را درو خواهید کرد. به محض اینکه تمرکز شجاعانه، آرام و مثبت بر یک هدف را جایگزین افکار محدودکننده و منفی کنید، فقر مالی، عاطفی و معنوی را با فراوانی عوض خواهید کرد و انواع ثروت‌ها از همه نوع در زندگی شما جاری خواهند شد.

خواندن کتاب عجیب‌ترین راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب عجیب ترین راز

هم‌اکنون در آمریکا میلیون‌ها نفر ۶۵ ساله و مسن‌تر وجود دارد و جالب آنکه بیشتر آنها مشکل مالی دارند. این افراد به دلیل نیازهای زندگی به شخص دیگری وابسته هستند. ما در هفت‌سالگی خواندن را یاد می‌گیریم، در ۲۵ سالگی یاد می‌گیریم چگونه زندگی خود را تأمین کنیم و غالباً در این سن باید یک خانواده را هم تأمین مالی کنیم و سرانجام ۶۵ ساله می‌شویم. در حالی که هنوز یاد نگرفته‌ایم چگونه از لحاظ مالی مستقل باشیم در ثروتمندترین سرزمینی که تاکنون وجود داشته است. چرا؟

چون همرنگ جماعت می‌شویم

مشکل این است که اکثر ما مانند آن گروه از مردمی عمل می‌کنیم که اشتباه می‌کنند، یعنی ۹۵ درصدی که موفق نمی‌شوند. چرا مردم همرنگ جماعت می‌شوند؟ آنها آگاه نیستند. به نظر می‌رسد اکثر مردم باور دارند که زندگی آنها توسط شرایط و نیروهای خارجی شکل می‌گیرد. آنها افراد وابسته به بیرون هستند.

در یک بررسی انجام شده که بسیاری از افراد شاغل را در بر می‌گرفت. از این افراد پرسیده شد، «چرا کار می‌کنید؟» یا «چرا صبح‌ها بیدار می‌شوید؟». نوزده نفر از ۲۰ نفر نظری نداشتند. و اگر آنها را تحت فشار قرار می‌دادیم می‌گفتند: «همه صبح سرکار می‌روند» و به همین دلیل نیز آنها سرکار می‌روند. حال برگردیم به تعریف موفقیت.

چه کسی موفق می‌شود؟ تنها شخصی موفق می‌شود، که به تدریج در حال تحقق یک آرمان ارزشمند است. و شخصی است که می‌گوید: 

«می‌خواهم به این هدف برسم» و بعد شروع به کار برای رسیدن به آن هدف می‌کند.

من به شما می‌گویم چه افرادی موفق هستند. یک فرد موفق معلم مدرسه‌ای است که در حال تدریس در مدرسه است و کاری که دوست دارد را انجام می‌دهد. یک زن موفق زنی است که همسر و مادر است زیرا می‌خواسته که همسر و مادر شود و این کار را به خوبی انجام می‌دهد. مردی موفق است که پمپ‌بنزین را مدیریت می‌کند زیرا این رؤیای او بوده. موفق کارآفرینی است که شرکت خود را راه‌اندازی می‌کند زیرا رؤیای انجام آن را دارد، این کاری است که او می‌خواهد انجام دهد. موفق فروشنده‌ای است که می‌خواهد یک فروشنده درجه یک باشد و در سازمان خود رشد کند و در پی دستیابی به آن هدف باشد. 

نظرات کاربران

کاربر ۱۳۶۳۰۴۲
۱۳۹۹/۰۹/۲۹

من این کتاب رو خیلی دوست داشتم غیر از محتوایی که محور اصلی کتاب بود، عاشق این جمله شدم: متضاد مفهوم شجاعت، ترسوبودن نیست، بلکه همرنگ جماعت شدن است.

hmd@
۱۳۹۹/۱۲/۰۵

به عنوان یک کتابچه مطالب خوبی داره و بیشتر از این هم نمیشد انتظار داشت. خوب بود خوشم اومد 👍

mostafa.salehi
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

واقعا موفقیت عجیب ترین راز برای هر شخص هست که هر چی سریعتر پیداش کنه موفق تر میشه ممنون از ناشر و طاقچه بابت کتاب های خوبتون لطفا توی طاقچه بی‌نهایت منتشرش کنین

Sami~ra
۱۴۰۰/۱۰/۱۲

یکی از مزیت های کتاب تعداد صفحات کم اون هست و مزیت دیگر قوت قلب به مخاطب اینکه هرچیزی ممکنه بنابراین اول هدفتونو مشخصی کنید و بعد یه دوره ۳۰ روزه بذارید برای اینکه ذهنتونو کنترل کنید اینجوری مثبت بودن تبدیل

- بیشتر
elahe
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

جملات قشنگ و انگیزشی در کتاب به فراوانی استفاده شده اما متاسفانه چندان کاربردی نبود

روزبه
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

آبکی بود

Mahsa koohdar
۱۳۹۹/۱۱/۲۲

بد نبود من که ازش خوشم نیومد کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده را به شما توصیه می کنم 😍😘😇

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۱)
در تمام تاریخ، معلم‌ها و مرشدهای بزرگ فلاسفه و پیامبران در موارد زیادی باهم اختلاف‌نظر داشته‌اند. تنها در همین یک نکته همه آن‌ها به‌طور کامل و بی‌نظیری متفق‌القول و موافق بوده‌اند. کلید موفقیت و کلید شکست این است: «ما به آنچه می‌اندیشیم تبدیل می‌شویم.»
mostafa.salehi
«برای تبدیل شدن به شخصی که می‌خواهید باشید، تلاش کنید و تاوانش را بپردازید. این کار هر چه باشد از زندگی در ناکامی بهتر است.»
Anahid
تعریف موفقیت وقتی می‌گوییم ۵% موفق می‌شوند، باید تعریفی از موفقیت داشته باشیم. بهترین تعریفی که تا به حال توانسته‌ام پیدا کنم این است: «موفقیت تحقق تدریجی یک آرمان ارزشمند است.»
mostafa.salehi
_ «درخواست کنید، به شما داده می‌شود» _ «جستجو کنید، پیدا خواهید کرد» _ «در بزنید تا به روی شما باز شود»
papar
نگرانی بیش از حد در مورد چگونگی رسیدن به هدف نداشته باشید. پاسخ‌ها در زمان مناسب نمایان خواهد شد.
hmd@
اگر کسی در جهت رسیدن به یک هدف از پیش تعیین شده تلاش کند و بداند که به کجا می‌رود، او فردی موفق است. اگر مردم این کار را نکنند، فردی شکست‌خورده هستند.
آرین
هر یک از ما مجموع تفکرات خودمان هستیم. ما دقیقاً همان جایی هستیم که واقعاً می‌خواهیم یا احساس می‌کنیم شایستگی حضور در آنجا را داریم، خواه این موضوع را بپذیریم خواه نپذیریم. آینده هر یک از ما حاصل افکار حال ما می‌باشد، زیرا آنچه امروز و فردا به آن می‌اندیشید، ماه بعد و سال بعد زندگی شما را شکل می‌دهد و آینده شما را تعیین می‌کند. ذهن شما راهنمای شماست.
آرین
«بزرگ‌ترین کشف نسل من این است که انسان می‌تواند زندگی خود را با تغییر نگرش ذهنی تغییر دهد.»
شهرزاد میرزاعابدینی
مشکل این است که ما ارزش کمی برای چیزهایی که به طور رایگان به ما داده می‌شود قائلیم. چیزهایی برای ما ارزشمندند که بابت آن پول می‌پردازیم.
hashem
موفقیت نتیجه پولدار شدن نیست. پولدار شدن نتیجه موفقیت است و موفقیت تناسب مستقیم با خدمات ما دارد. بیشتر مردم این قانون را وارونه و معکوس می‌دانند. آنها بر این باورند که اگر پول زیادی به دست آوردند موفق هستند. حقیقت این است که شما تنها می‌توانید پس از موفقیت پولدار شوید.
papar

حجم

۲۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۲۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
۶,۹۵۰
۵۰%
تومان