دانلود و خرید کتاب بزرگترین درس های زندگی هال اربن ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بزرگترین درس های زندگی اثر هال اربن

کتاب بزرگترین درس های زندگی

نویسنده:هال اربن
انتشارات:نشر آسیم
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بزرگترین درس های زندگی

کتاب بزرگترین درس های زندگی نوشته هال اربن است که با ترجمه مهدی قراچه‌داغی منتشر شده است. این کتاب راه‌های یک زندگی زیبا و سرشار از آرامش را به شما یاد می‌دهد.

این کتابی درباره خوبی‌ها است، خوبی‌های زندگی و خوبی‌های مردم و از همه مهم‌تر خوبی‌هایی که در شما وجود دارد. این کتاب درباره منابع درونی شما است که شاید از آنها استفاده نمی‌کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا به مفهوم واقع کلمه از زندگی لذت ببرید.

این همان چیزی است که آن شخص به خصوص که این کتاب را به شما داد، برای شما آرزو می‌کند. کتاب خوب بهترین دوست شماست، امروز و برای همیشه.

خواندن کتاب بزرگترین درس های زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال شادی در زندگی هستید این کتاب را از دست ندهید.

بخشی از کتاب بزرگترین درس های زندگی

. به این دلیل که در مدارس سازوکار زندگی را آموزش نمی‌دهند و در باره ضروریات حرف نمی‌زنند.

مدارس ما در بسیاری از زمینه‌ها کارشان عالیست. از کلاس اوّل تا سال آخر دانشگاه، درسهایی آموزش داده می‌شوند که بر علم و دانش ما و بر مهارتهای ما می‌افزاید. امّا در برنامه‌های درسی ما گمشده‌ای وجود دارد. ما درباره خود زندگی به فرزندانمان آموزش نمی‌دهیم، در باره این که زندگی چگونه کار می‌کند حرف نمی‌زنیم. در باره ضروریات هم سخنی به میان نمی‌آوریم. هرگز به اینها تا این اندازه احتیاج نداشته‌ایم.

ما سوای مدرسه به جای دیگری احتیاج داریم تا ابزار مناسب برای رسیدن به موفقیت در زندگی را به ما بیاموزد. ما برای ایجاد نگرشها و مهارتهای لازم جهت برقراری روابط رضایت‌بخش با اشخاص به کمک احتیاج داریم. ما برای هدف‌گذاری و آنگاه نیل به اهدافمان و نیز رسیدن به احساس خودارزشمندی محتاج کمک هستیم.

من به عنوان یک معلّم این نیاز را از سالها پیش احساس کردم، امّا حرفهایم به گوشهای ناشنوا می‌نشست. مدیران مدارس به نمرات درسی بچه‌ها و به بودجه مدرسه اهمیت بیشتری می‌دادند. کمک به دانش‌آموزان برای اینکه به انسانهای بهتری تبدیل شوند، از قرار در شمار مسئولیتهای مدرسه نبود. به این دلیل بود که این کتاب را نوشتم تا خلئی را پُر کرده باشم. می‌خواستم به خودمان و به فرزندانمان آنچه را مهم است آموزش داده باشم، می‌خواستم در باره فضایل نیکو و منشهای والا و معنای موفقیت در زندگی حرف زده باشم. 

نظرات کاربران

AhmadReza
۱۴۰۱/۰۴/۱۰

نسبت به سایر کتاب های این سبک خیلی بهتره اما به هر حال لزوما همه ی مطالب جدید نیست. در کل با توجه به حجم کم به عنوان یه مطالعه ی متفرقه خوب بود .

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۷)
هر بار که دهانمان را باز کنیم، نکته‌ای درباره خودمان بروز می‌دهیم.
Nafis
به گفته جان درایدن شاعر انگلیسی در بیش از ۳۰۰ سال قبل: «ما ابتدا عادتهایمان را می‌سازیم و بعد این عادتها ما را می‌سازند.»
Nafis
هر چه بیشتر و با تکرار مطلبی را بشنویم، امکان اینکه آن را باور کنیم افزایش می‌یابد.
Nafis
هرگز برای آموختن بزرگترین درسهای زندگی نه بیش از اندازه جوان و نه بیش از حد پیر هستیم... زمان همیشه مناسب است.
mariaa
رنج و تألّم امر ناچار است امّا فلاکت و به حالت نزار درآمدن اختیاری و انتخابی است. می‌توانیم از این فلاکت اجتناب کنیم. کافیست از روشهای سازنده استفاده کنیم. می‌توانیم به این نتیجه برسیم که اجازه ندهیم این رنج و تألّم ما را نابود کند، بلکه آن را به عنوان حقیقتی از زندگی می‌پذیریم و حتی رشد می‌کنیم.
احسان رضاپور
این کتاب به شما کمک می‌کند تا به مفهوم واقع کلمه از زندگی لذت ببرید.
هدی✌
من سالها به طور جدّی درباره روانشناسی رشد شخصی و رسیدن به شکوفایی مطالعه کردم و به این نتیجه رسیدم که نباید خودم را آنقدرها جدّی بگیرم.
احسان رضاپور
این کتابی درباره خوبیهاست
هدی✌
به یک نکته اعتقاد راسخ دارم ـمنش خوب بستر جامعه خوب است.
هدی✌
زندگی دشوار است... و همیشه منصفانه نیست زندگی مجموعه‌ای از مشکلات است. می‌خواهیم از آن شکایت کنیم یا برای حل کردنشان کاری صورت دهیم؟
احسان رضاپور

حجم

۱۸۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۱۸۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان