دانلود و خرید کتاب چگونه اردک های سالم و قوی پرورش دهیم موسسه HTeBooks ترجمه همت سیف علیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه اردک های سالم و قوی پرورش دهیم اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه اردک های سالم و قوی پرورش دهیم

معرفی کتاب چگونه اردک های سالم و قوی پرورش دهیم

کتاب چگونه اردک‌هایی سالم و قوی پرورش دهیم توسط موسسه HTeBooks گردآوری شده و همت سیف علیان آن را ترجمه کرده است. این کتاب به علاقه‌مندان پرورش مرغ و ماکیان چگونگی پرورش جوجه اردک را آموزش می‌دهد. این کتاب با ساختاری ساده و برای خواندن سریع و آسان نوشته شده است.

آیا تابه حال اتفاق افتاده که به فکر پرورش پرندگان بیفتید تا اینکه همیشه ذخیره‌ای از گوشت تازه مرغ و پرنده داشته باشید ولی به دلیل نداشتن اطلاعات درست از انجام آن منصرف شده باشیید آیا تابه حال به فکر پرورش اردک افتاده‌اید پس اگر تا حالا در مورد هیچ پرنده خاصی به جمع بندی نرسیده‌اید، اردک ها می‌توانند گزینه خوبی باشند چون اصلا از پرورش آنها پشیمان نخواهید شد. هدف این کتاب آگاهی رسانی درباره پرورش اردک در کمترین زمان است.

 خواندن کتاب چگونه اردک‌هایی سالم و قوی پرورش دهیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به نگهداری و پرورش پرندگان.

بخشی از کتاب چگونه اردک‌هایی سالم و قوی پرورش دهیم 

وقتی شروع می‌کنید باید تصمیم‌گیری کنید. شما نمی‌توانید تخم اردک بخرید و بلافاصله جوجه‌گیری کنید. اول باید تصمیم بگیرید که بسته به فضایی که در اختیار دارید قصد داشتن چند اردک را دارید. برای افراد تازه‌کار دو اردک برای شروع خوب است. فقط یک اردک نگیرید چون این حیوانات بسیار اجتماعی هستند و نگه‌داری یک اردک منطقی نیست و توصیه نمی‌شود. در این صورت اردک تنها می‌شود و کل روز را به دنبالتان می‌آید تا همراهی داشته باشد.

از طرفی تعداد اردک‌ها زیاد هم نباشد چون برای شروع کار نمی‌توانید آنها را مدیریت کنید و ممکن است که فضایتان بسیار کوچک باشد و در نتیجه ازدحام و تراکم به وجود بیاید.

تصمیم‌گیری در مورد گونه آنها

بهتر است که در مورد انواع گونه‌هایی که مناسب شما هستند تحقیق کنید. در ادامه چند نژاد را معرفی می‌کنیم.

نوع خانگی: این اردک‌ها در فضاهای کوچک‌تر راحت‌تر هستند. همچنین رام و صمیمی هستند. بهترین نژاد از این دست اردک‌ها گونه خاکی کمپل۲ است که تخم می‌گذارند.

تخم‌گذار: این اردک‌ها کلاً لاغرتر و کوچکتر هستند. اردک‌های این نژاد باید بتوانند انرژی تولید شده ناشی از مصرف غذا را به جای اضافه کردن وزن صرف تولید تخم کنند. بیشتر اردک‌های این نژاد مستعد افسردگی هستند (برای جوجه‌کشی روی تخم‌ها نمی‌خوابند). بهترین اردک‌ها در این دسته، اردک‌های دونده۳ هستند....

نظرات کاربران

Faezeh
۱۴۰۱/۰۸/۲۶

کتاب خوبی بود ولی کاش درمورد چگونگی برقراری ارتباط با آنها به عنوان حیوان خانگی هم صحبت می‌شد

r
۱۴۰۰/۰۲/۱۸

کامل بود بود ولی میتونست جذابتر نوشته بشه

Rzarastgar
۱۳۹۹/۰۹/۲۷

در این موضوع کتاب های کمی وجود داره و این نوع کتب خودیاری جایشان خالی بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۱۳۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان