دانلود و خرید کتاب آموزش پیش دبستانی از منظری دیگر زهرا میرمحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش پیش دبستانی از منظری دیگر اثر زهرا میرمحمدی

کتاب آموزش پیش دبستانی از منظری دیگر

انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:
۳.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش پیش دبستانی از منظری دیگر

کتاب آموزش پیش دبستانی از منظری دیگر نوشته زهرا میرمحمدی است. این کتاب یک راهنما و برنامه درسی برای معلمان و مربیان پیش دبستانی است.

 درباره کتاب آموزش پیش دبستانی از منظری دیگر

سابقه‌ی آموزش و پرورش پیش‌دبستانی در ایران به ۱۱۵ سال پیش در منطقه‌ی جلفای اصفهان برمی‌گردد. اولین مراکز که با نام کودکستان شروع به کار کردند. به کوشش هموطنان ارامنه و در ادامه با تلاش جبار باغچه‌بان شکل گرفت. برنامه‌هایی که در این مراکز اجرا می‌شد از آنجا که الهام گرفته از کشورهای دیگر بود هیچ انطباقی با برنامه‌های مدارس رسمی ایران نداشت. زیرا فعالیت‌هایی چون رقص، موسیقی، آواز، کاردستی، نمایش و نقاشی و... به ظاهر بدنبال انتقال دانش (که هدف اصلی مدارس بود) نیستند.

کم کم کتاب‌هایی، از جمله کتاب خانم توران میرهادی تحت عنوان کتاب کار مربی نوشته شد که روش دیگری را به عنوان واحد کار به دوستداران کار با کودک معرفی کرد.

واحد کار سیستمی است که در آن یک موضوع مشخص از ابعاد گوناگون در یک دوره‌ی زمانی مشخص با کودکان کار می‌شود. این سیستم برخلاف نظام رسمی آموزش و پرورش که موضوع‌های پراکنده را در طی روز کار می‌کند، روی موضوع مشخصی متمرکز می‌شود و از طریق فعالیت‌های گوناگون جوانب مختلف موضوع را برای کودکان بیان می‌کند.

اما متاسفانه در اکثر مراکز، تبدیل به روشی یک‌بعدی و غلط شده است که یا بدنبال انتقال دانش هستند، یا صرفا یک سری فعالیت از پیش تعیین‌شده است که این هر دو به تنهایی برخلاف سیستم واحد کار که یک شیوه‌ی تفکر در آموزش است می‌باشد. تاکنون کتاب‌های زیادی در رابطه با واحد کار نوشته شده است اما بندرت در آنها تمام جوانب گوناگون واحد کار در نظر گرفته شده است.

در کتاب آموزش پیش دبستانی از منظری دیگر علاوه بر آنکه تعداد زیادی واحد کار با ترتیبی که در یک سال تحصیلی می‌تواند در کلاس ارائه شود، آمده است؛ مربیان عزیز با اهداف، حوزه‌های درسی و انتظارات و فعالیت‌های هر موضوع آشنا خواهند شد. این کتاب می‌تواند درک تازه‌ای از هر واحد کار به مربیان بدهد. 

 خواندن کتاب آموزش پیش دبستانی از منظری دیگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاببرای معلمان و مربیان پیش‌دبستانی نوشته شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان