دانلود و خرید کتاب راز راندا برن ترجمه یاسمن حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز اثر راندا برن

کتاب راز

معرفی کتاب راز

کتاب راز نوشته راندا برن و ترجمه یاسمن حسینی اثری خواندنی است که از رازی بزرگ صحبت می‌کند. رازی که به وسیله آن می‌توانید زندگی خود را متحول کنید و هر چیزی را که در آرزوی آن هستید، به دست بیاورید.

این کتاب مشهور تا به حال به چهل و چهار زبان ترجمه شده و بیش از بیست میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است.

درباره کتاب راز

راندا برن کتاب راز را بر اساس یک قانون مشهور به نام قانون جذب نوشته است. او معتقد است که افکار ما قدرت بسیاری دارند. به همین دلیل هم افکار مثبت این توانایی را دارند که به راحتی چیزهای مثبت و خوب مانند موفقیت و ثروت را به سمت ما جذب کنند. از طرف دیگر افکار منفی هم می‌توانند ما را به سمت بعد منفی زندگی بکشانند. بنابراین باید بیاموزیم که چگونه با کمک افکارمان زندگی را به دلخواه خودمان درآوریم.

کتاب راز در حقیقت نسخه مکتوب فیلم راز است. این فیلم از زندگی بیست و چهار معلم شگفت‌انگیز در سراسر جهان صحبت می‌کند که به کمک راز توانستند زندگی‌شان را تغییر دهند. این مربیان به شما کمک می‌کنند تا مثبت اندیشی را بیاموزید و موفقیت و ثروت را به خود جذب کنید.

کتاب راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

راز، اثری خواندنی برای تمام افرادی است که دوست دارند به وسیله قدرت افکار و مثبت اندیشی، زندگی را به دلخواه خود جلو ببرند.

درباره راندا برن

راندا برن نویسنده معروف و تهیه‌کننده ۲۶ اوت ۱۹۴۵ در ملبورن متولد شد. او را در دنیا به دلیل نوشتن کتاب راز و کتاب‌هایی که بعد از آن و در ادامه راز منتشر کرد می‌شناسند. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ راندا برن را به عنوان تاثیرگذارترین فرد دنیا معرفی کرد. علاوه بر این، زمانی که اپرا وینفری، از او دعوت کرد تا به برنامه مشهورش بیاید، میزان شهرت او چند برابر شد.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

arash_2032
۱۳۹۹/۱۰/۰۲

این کتاب یکی از بهترین کتابهایی هستش که تا الان خوندم، و مطالعه این کتاب ارزشمند رو به دوستان عزیز توصیه میکنم 💯 درصد

کاربر 5844029
۱۴۰۱/۱۱/۰۹

این کتاب کامله و حتمأ بهت پیشنهاد میکنم بخون بخون بخون ازش خیلی چیز های یاد میگیری و قول بده به خودت روی خودت نصب کن و پیاده سازی کن و موفق میشی

شهـــ گمنام ــــید
۱۳۹۹/۱۰/۰۶

⛔⛔⛔⛔⛔⛔ سلام نویسندگان جنبش اندیشه نو بر این باورند که قانون جذب همیشه فعال است و تجارب و شرایط هر فرد را بر اساس افکار غالب وی یا تمایلات و انتظاراتش رقم می‌زند چارلز هانال در کتابش با عنوان سیستم شاه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۳۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۸۳۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان