دانلود و خرید کتاب ناعدالتی ریچارد رایت ترجمه حسین کاظمی‌یزدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ناعدالتی اثر ریچارد رایت

کتاب ناعدالتی

معرفی کتاب ناعدالتی

کتاب ناعدالتی داستانی زیبا از ریچارد رایت با ترجمه حسین کاظمی یزدی است. او در این اثر از پسرک سیاه‌پوستی می‌نویسد که در یک جامعه نژادپرست، درگیر مرگ زنی ثروتمند شده است. 

درباره کتاب ناعدالتی

ناعدالتی داستان خواندنی از زندگی پسرکی سیاه‌پوست به نام بیگر تامس است. او در فقر زندگی می‌کند. مادرش برای خانواده‌ای سفیدپوست کار می‌کند و او از همان ابتدای کودکی ذهنش را درگیر سوالات مختلفی کرده است. چرا همیشه باید گرسنه بماند؟ برای به دست آوردن پول چه کار می‌تواند بکند؟ چرا نمی‌تواند هر زمان که گرسنه شد، مانند سفید پوستان گوشت بخورد و مجبور است به نان و چای قانع باشد؟ او به طرز عجیبی درگیر مرگ زنی ثروتمند می‌شود و زندگی‌اش تغییر می‌کند. 

کتاب ناعدالتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به ادبیات آمریکا و دوست‌داران ادبیات داستانی از خواندن کتاب ناعدالتی لذت می‌برند. 

درباره ریچارد رایت 

ریچارد ناتانیل رایت ۴ سپتامبر ۱۹۰۸ در می‌سی‌سی‌پی متولد شد. او نویسنده آمریکایی آفریقایی‌تبار مکتب رئالیسم بود. ریچارد رایت نوشتن را در سال ۱۹۳۸ با انتشار اولین مجموعه داستان‌های خود به نام «پسرک سیاه» که شرح زندگی دردآلود خودش بود آغاز کرد. او همیشه در آثارش به زندگی، مشکلات و اختلافات نژادی جامعه آمریکا می‌پرداخت. از میان آثار دیگر او می‌توان به رانده شده، شکم ماهی، ۸ مرد و بچه‌های عمو توم اشاره کرد. رایت ۲۸ نوامبر ۱۹۶۰ به علت سکته قلبی در فرانسه چشم از دنیا فروبست. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان