دانلود و خرید کتاب بدون مرز کن ویلبر ترجمه سارا حاجی‌حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بدون مرز اثر کن ویلبر

کتاب بدون مرز

معرفی کتاب بدون مرز

بدون مرز نوشته کن ویلبر کتابی در حوزه روان‌شناسی و شناخت ذهن و رشد بشر است. این کتاب درباره تنوع فراگیر و جمع رشد بشر است.

این یک چهارچوب بسیار نو است که نشان می‌دهد تقریبا همه انواع رشد روانی و فرهنگی و معنوی انسان می‌توانند به طور کامل در یک چارچوب واحد گنجانده شوند و فرقی نمی‌کند از چه دوره‌ای. به طور کلاسیک ۷ مکتب رشد معنوی وجود دارند که انسان‌ها در آن می‌توانند رشد کنند و به بالاترین حد پتانسیل‌های خود برسند، (مکاتب در کتاب معرفی شده‌اند). یک شخص فقط می‌توانست به یکی از این مکاتب تعلق داشته باشد اما نویسنده این کتاب روشی جامع معرفی کرده است که به راحتی می‌توان به همه این مکاتب تعلق داشت.

بدون مرز همه ۷ مکتب را توضیح می‌دهد. همه آنها را در یک عمل کلی واحد جمع می‌کند و به این ترتیب به فرد کمک می‌کند تا کل طیف رشد و پیشرفت کلی خود را کشف کند.

 این کتاب، دیدگاه طیف کامل پتانسیل‌های انسانی را ارائه می‌دهد. پتانسیل‌هایی که از ماده به بدن به ذهن و از آن به ذات و در آخر به روح می‌رسد. انجام این کار، بهترین روانشناسی را با بهترین معنویت ادغام کرده و بهترین طراحیای است که طیف کاملی از روش‌های توسعه رشد شرق و غرب را ترکیب کرده است. 

این کتاب یک مجموعه  کاربردی را پیشنهاد می‌کند که به خواننده نشان می‌دهد چطور نمودار یک طیف کامل هشیاری را حرکت داده و از ناهشیار به نیمه‌هوشیار تا فراهوشیار، از پرپرسونال به پرسونال تا ترنس پرسونال، از غریزه به خود تا خداوند برسد.

 خواندن کتاب بدون مرز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی، موفقیت و رشد معنوی

نظرات کاربران

Anahid
۱۴۰۰/۰۱/۰۱

غیر قابل خواندن فونت قرمز؟ اشکالات تایپی فراوان

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان