دانلود و خرید کتاب چرا مردان گوش نمی دهند و زنان نمی توانند نقشه بخوانند باربارا پیز ترجمه ناهید رشید
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا مردان گوش نمی دهند و زنان نمی توانند نقشه بخوانند اثر باربارا پیز

کتاب چرا مردان گوش نمی دهند و زنان نمی توانند نقشه بخوانند

معرفی کتاب چرا مردان گوش نمی دهند و زنان نمی توانند نقشه بخوانند

کتاب چرا مردان گوش نمی دهند و زنان نمی توانند نقشه بخوانند اثری از آلن پیز و باربارا پیز است که با ترجمه ناهید رشید و نسرین گلدار می‌خوانید. این کتاب به تمام زوج‌ها کمک می‌کند تا متوجه تغییراتی که بین زنان و مردان وجود دارند بشوند تا به این ترتیب از بروز مشکلات جلوگیری کنند. 

در سال ۲۰۰۷ از روی این کتاب فیلمی کمدی از یک کارگردان آلمانی با همین عنوان ساخته شد. 

درباره کتاب چرا مردان گوش نمی دهند و زنان نمی توانند نقشه بخوانند

آلن پیز و باربارا پیز در کتاب چرا مردان گوش نمی دهند و زنان نمی توانند نقشه بخوانند در تلاشند تا خوانندگان را از تفاوت‌های بنیادین که میان زنان و مردان وجود دارد، آگاه کنند. این آگاهی می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات بعدی جلوگیری کند. 

ممکن است شما هم بارها در یک رابطه به مشکلاتی برخورده باشید و پاسخی برای آن پیدا نکرده باشید. مثلا ممکن است از خودتان پرسیده باشید، چرا مردان نمی توانند در یک زمان بیش از یک کار انجام دهند اما زنان می‌توانند؟ چرا زنان از درد دل کردن با دوستانشان لذت می‌برند اما مردان به دنبال راه‌حل هستند و همیشه هم راه‌حل ارائه می‌کنند؟ چرا زنان حرف زدن را دوست دارند اما مردان کم حرف هستند و این کم حرفی، همسرشان را آزار می‌دهد؟ چرا به نظر می‌رسد زنان در جستجوی عشق هستند و مردان در جستجوی چیزهای دیگر؟

گاهی نیز ممکن است از شما سوالاتی بپرسند از قبیل اینکه چرا زنان نمی توانند اتومبیل خود را دوبله پارک کنند؟ چرا مردان نباید به زنان دروغ بگویند؟ 

هرچند ممکن است از شنیدن این پرسش‌ها یا یافتن جوابی برای آن خسته شده باشید، اما این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا هم پاسخ تمام این سوالات را پیدا کنید و هم بتوانید به رابطه‌تان کمک کنید تا اگر در این میان به مشکلی برخورد کرده‌اید، حل شود. در حقیقت بسیاری از مشکلاتی که به وجود می‌آید یا بسیاری از سوتفاهم‌ها، ریشه در همین تفاوت‌ها دارد. زنان و مردان با یکدیگر متفاوتند. 

در صورتی که بتوانید این تفاوت‌ها را شناسایی کنید و بر اساس احترام و پذیرش قدم بردارید، می‌توانید رابطه‌ای جذاب و پر از عشق را برای خودتان رقم بزنید.

کتاب چرا مردان گوش نمی دهند و زنان نمی توانند نقشه بخوانند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب چرا مردان گوش نمی دهند و زنان نمی توانند نقشه بخوانند را به تمام افرادی که دوست دارند ارتباطات خود و همسرشان را تقویت کنند و گامی به سوی بهبود روابط بردارند، پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب همچنین برای علاقه‌مندان به مطالعات روانشناسی نیز جذاب است. 

درباره آلن پیز 

آلن پیز معلم و نویسنده استرالیایی است که در سال ۱۹۵۲ متولد شده است که با کتاب‌هایش در حوزه روانشناسی زبان بدن و ... شهرت فراوانی دارد. او به همراه همسرش، باربارا پیز خالق پانزده کتاب در حوزه زبان بدن و ارتباطات است. آلن پیز اکنون مدیر عامل یک شرکت مشاوره مدیریتی در سیدنی است. او به تولید کتاب‌ها و فیلم‌هایی می‌پردازد که سازمان‌های زیادی در سراسر دنیا از آن‌ها استفاده می‌کنند تا مهارت‌های ارتباطی کارکنان خود را ارتقا دهند و تا به حال سمینارهای بسیاری را هم در این زمینه برگزار کرده است. 

آلن پیز موفق شده است تا از چنگ چهار سرطان نجات پیدا کند و تاکنون دو بارهم به ایران آمده است.

درباره باربارا پیز 

باربارا پیز، نویسنده استرالیایی و همسر آلن پیز است. آن‌ها در سال ۱۹۹۳ با یکدیگر ازدواج کردند. او به همراه همسرش، کتاب‌هایی را در زمینه زبان بدن و همچنین مهارت‌های ارتباطی تالیف کرده است. 

نظرات کاربران

کاربر ۴۸۰۵۰۲۲
۱۴۰۱/۰۵/۱۰

عکس هایی که ضروریه واسه فهمیدن متن تو فایل نیومده، نخرید

کاربر 4498434
۱۴۰۳/۰۱/۱۶

متن خوبه ولی تصویر اصلا نداره (واسه اونایی که نمیدونن،بعضی توضیحات کتاب از روی عکس ها است،ولی جا هوایی که نویسنده عکس گذاشتن، تو این کتاب, اون انتشارات عکس نگذاشته)(پ.ن: خداوکیلی به چه دلیل؟؟😑😑😑) از انتشارات این کتاب خواهش مندم تصویر

- بیشتر
منگوله گوش میرزا
۱۴۰۲/۰۴/۱۶

کتاب خیلی خوبیه و تمام مطالب علمی هستن. تنها مشکل این کتاب نداشتن تصاویر کتاب هست که بخاطر مطالب مفید از این ویژگی منفی میگذریم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان