دانلود و خرید کتاب آدمکش حرفه‌ای (کتاب یازدهم) یو وو ترجمه آرمان دیانت مهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آدمکش حرفه‌ای (کتاب یازدهم) اثر یو وو

کتاب آدمکش حرفه‌ای (کتاب یازدهم)

معرفی کتاب آدمکش حرفه‌ای (کتاب یازدهم)

آدمکش حرفه‌ای رمانی تخیلی برای نوجوانان از یو وو، نویسنده چینی است که از متن انگلیسی آن با عنوان kill no more ترجمه شده است. این داستان جلد یازدهم از یک مجموعه دنباله دار ۱۳ جلدی است. این جلد شاهزاده‌ی پیشگو نام دارد.

درباره کتاب آدم‌کش حرفه‌ای، شاهزاده‌ی پیشگو (کتاب یازدهم)

لیولا هنگام فرار از تشکیلات آدمکشی، به­ طور تصادفی وارد دنیای دیگری می‌شود. او در این دنیای بی‌نظم تلاش می‌کند تا یک زندگی معمولی و به دور از کشتار داشته باشد، اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که لیولا درگیر ماجراهای بسیاری می‌شود. این تازه آغاز ماجراهای لیولا است و مسیری طولانی در پیش دارد.

خواندن کتاب آدم‌کش حرفه‌ای، شاهزاده‌ی پیشگو (کتاب یازدهم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای نوجوانانی که تازه کتاب‌خوان شده‌اند بسیار مناسب است. نثر جذاب و حوادث داستان آنها را به خواندن علاقه‌مند می‌کند.

بخشی از کتاب آدم‌کش حرفه‌ای، شاهزاده‌ی پیشگو (کتاب یازدهم)

... ای شوالیه‌هایی که نگهبان درستکاری هستید، ما نمی‌تونیم بیش از این در مقابل رفتارهای خشن پادشاه اژدهای سیاه تاب بیاریم. ما باید ارتش رو بر علیه او به راه بیندازیم تا عزت‌وشرف شوالیه‌ای لکه‌دار نشه.»

امپراتور اژدها بعد از گفتن این حرف‌ها، اندکی مکث کرد و به شوالیه‌هایی که در مقابلش صف کشیده بودند، نگاه کرد. زمان زیادی بود که امپراتوری اژدها چنین جمعیت عظیمی از شوالیه‌ها را گرد هم نیاورده بود.

شوالیه‌ها همراه با مرکب‌هایشان پشت‌سرهم مثل یک اقیانوس بی‌انتها صف کشیده بودند. در راس اقیانوس شوالیه‌ها، امپراتور اژدها با ردای بنفش رنگش و پشت سر او، شاهزاده سیلورمون با لباسی سیاه بر تن، همراه با اژدهای سفید مقدسش، ایستاده بود. چشم‌های شوالیه‌ها سرشار از ناخرسندی بود تا جایی که بدن‌هایشان به لرزه افتاده بود. شوالیه‌ها از مدت‌ها پیش، از خشونت پادشاهی اژدهای سیاه ناخرسند بودند. اگر امپراتور آنها تمام این‌مدت سکوت نکرده بود، تا حالا شمشیرهایشان را به دست گرفته، به‌سمت سرزمین آکلان حمله‌ور می‌شدند و به پادشاهی اژدهای سیاه اعلان جنگ می‌کردند. امپراتور اژدها با دیدن این صحنه در دلش لبخند زد! اما چهره‌اش همچنان جدی و نگران باقی ماند. او لبخند گرمش را سرکوب کرد، ولی چشم‌هایش نمی‌توانست بیش از این تمایلات حقیقی او را پنهان کنند! اما در چنین شرایطی، هر شوالیه‌ای که به او نگاه می‌کرد، این را به‌عنوان تصمیم امپراتور اژدها بر وارد عمل شدن، تفسیر می‌کرد. «بنابراین من اعلام می‌کنم که فرمانده این جنگ ولیعهد من هست. ما باید به آکلان حمله کرده و پادشاهی اژدهای سیاه رو از بین ببریم!»

صدای جدی و عمیق امپراتور اژدها در سرتاسر اقیانوس شوالیه‌ها پیچید. در آن لحظه، شوالیه‌ها سکوت کردند. همگی به امپراتور اژدها، رهبر تمام شوالیه‌ها، با ناباوری و اشتیاق نگاه کردند. 


نظرات کاربران

انتشارات طلوع ققنوس
۱۳۹۹/۰۸/۰۸

کتاب دوازدهم به زودی ناشر

Zeynab Babaei
۱۴۰۲/۰۲/۱۱

عالی واقعآ عالی بود به راحتی میشه گفت یک اثر چندگانه فوق العاده بود بعضی جاها خنده دار بعضی جاها ناراحت کننده بعضی جاها غیر قابل پیش بینی به شدت پیشنهادش میکنم این کتاب رو به هیچ وجه از دست

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
ناگهان احساس کرد سینه‌اش خالی شده تا جایی که نمی‌توانست قلبش را احساس کند. او می‌دانست که دیگر زمانش داشت به پایان می‌رسید. پس مکا با صدای آرامی که تقریباً هیچ‌کس نمی‌توانست بشنود، زیر لب گفت: «لیولا، تنها کاری رو که می‌خوای انجام بده. من از ته قلبم امیدوارم که... تو دیگه درد نکشی و خیلی امیدوارم که کافِی رو نکشی... نه به‌خاطر کافِی بلکه به‌خاطر خودت...» و مکا آهسته چشم‌های بنفشش را بست.
Outis

حجم

۱۱۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

حجم

۱۱۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان