دانلود و خرید کتاب بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آنها بکوشید برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آنها بکوشید اثر برایان تریسی

کتاب بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آنها بکوشید

معرفی کتاب بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آنها بکوشید

کتاب بهترین کارکنان را استخدام کنید و در حفظ آنها بکوشید نوشته برایان تریسی شامل ۲۱ راه‌حل فوری برای دارندگان کسب و کار است که با ترجمه مهدی قراچه‌داغی منتشر شده است.

درباره کتاب بهترین کارکنان خود را انتخاب کنید و در حفظ آنان بکوشید

این‌که یک کارفرما بتواند در کسب و کار خود نیروهای خوب را تشخیص دهد و استعداد‌های آن‌ها را شکوفا کند و در محیط کاری حفظشان کند به ظاهر امر ساده‌ای است اما در حقیقت کاری دشوار است. کتاب بهترین کارکنان خود را انتخاب کنید و در حفظ آنان بکوشید به شما کمک می‌کند از میان کارمندان عادی و خاص بهترین را انتخاب کنید و بعد از آن با ایجاد شرایطی با نفع دوطرفه آن‌ها در محیط کاری خودتان نگهدارید.

خواندن کتاب بهترین کارکنان را استخدام کنید و در حفظ آنها بکوشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار توصیه می‌کنیم

درباره برایان تریسی

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند. برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. تریسی از دوران جوانی اعتقاد داشت انسان به چیزی تبدیل می‌شود که به آن فکر می‌کند و به این نکته تأکید می‌کرد که میلیونرها افراد عادی هستند با این تفاوت که فقط بر روی «استقلال مالی» تمرکز دارند. تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک شکتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

بخشی از کتاب بهترین کارکنان را استخدام کنید و در حفظ آنها بکوشید

فرایند گزینش کلید موفقیت شما و موفقیت شرکت شماست. چیزی برای آینده شما مهم‌تر از گزینش اشخاص مناسب برای تصدی کارها نیست. اشتباه در گزینش می‌تواند منجربه شکست و ناکامی در زمینه‌های مهم شود و تمام سازمان را متلاشی سازد.

 قانون اول مدیریت درباره انتخاب و گزینش نیروی انسانی است. ۹۵ درصد موفقیت هر سازمان اقتصادی بستگی به کسانی دارد که در آن سازمان استخدام و مشغول به کار می‌شوند. اگر کارکنان واجد شرایط داشته باشید، همه‌چیز به خوبی برگزار می‌شود. و اگر اشخاص بی‌صلاحیت را گزینش کنید، موفقیتی نصیبتان نخواهد شد.

استخدام سریع و عجولانه می‌تواند به سازمان شما لطمه بزند. وقتی کسی را که استخدام کرده‌اید بی‌صلاحیت از کار در آمد، باید زمان، انرژی و احساسات قابل ملاحظه‌ای را صرف توجیه کاری بکنید که کرده‌اید.

یکی از قواعد و قوانین استخدام درست این است: «با تأنی استخدام کنید و با سرعت اخراج نمایید.» قبل از اینکه کسی را استخدام کنید، برای بررسی وقت کافی در نظر بگیرید. اما اگر متوجه شوید استخدام درستی نکرده‌اید، بلافاصله او را از کار برکنار کنید.

من کسی را روز دوشنبه استخدام کردم و روز سه‌شنبه او را اخراج نمودم. علتش این بود که دانستم در استخدام او اشتباه کرده‌ام. توجه داشته باشید، در مصاحبه‌های استخدامی همه سعی می‌کنند در بهترین حد خود ظاهر شوند. آنها هر قولی می‌دهند که استخدام شوند. اما به محض آنکه کاری را به آنها واگذار می‌کنید، بسیار متفاوت از آنچه تصور می‌کردید ظاهر می‌شوند.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۵۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان