دانلود کتاب صوتی جامعه‌شناسی زنان با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جامعه‌شناسی زنان اثر پاملا آبوت

دانلود و خرید کتاب صوتی جامعه‌شناسی زنان

معرفی کتاب صوتی جامعه‌شناسی زنان

کتاب صوتی جامعه‌شناسی زنان اثر دو نویسنده‌ی بزرگ پاملا آبوت و کلر والاس است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۱ به چاپ رسید. به اعتقاد این دو نویسنده، جامعه‌شناسی نیز مانند علوم دیگر جانب‌دار است و در نظریه‌ها و پژوهش‌های خود همواره زنان را نادیده گرفته است. بنابراین این کتاب، با نگرشی فمینیستی نوشته شده و جامعه‌شناسی را از دیدگاه زنان بررسی و تحلیل کرده است.

درباره کتاب جامعه‌شناسی زنان

این کتاب در نه فصل از دیدگاه دو جامعه‌شناس فمینیست نوشته شده است که سالیان درازی را به تدریس و تحقیق گذرانده‌اند. نویسندگان این کتاب کوشیده‌اند تا تاثیری را که فمینیست‌ها بر جامعه‌شناسی گذاشته و می‌گذارند را به خوبی توضیح دهند و به خواننده برای درک جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کند، کمک کنند.

لازم به ذکر است که نویسندگان این کتاب، پژوهش‌ها و آمار مورد نیاز خود را از انگلستان در سال‌های ابتدای دهه‌ی ۱۹۹۰ میلادی برگرفته‌اند.

شنیدن کتاب جامعه‌شناسی زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و پژوهشگران جامعه‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم

درباره نویسندگان

پاملا آبوت در ۲۷ ژوئن سال ۱۹۴۷ متولد شد. او فعال در زمینه‌ی مطالعات جامعه‌شناسی و جنسیتی می‌باشد و همچنین استاد افتخاری دانشگاه آبرند و مدیر مرکز توسعه‌ی جهانی است. خانم آبوت هم‌اکنون رهبری پروژه‌ی تحقیقاتی دولت اسکاتلندی را بر عهده دارد که یک رویکرد اجتماعی در حوزه ادبیات بزرگسال برای بهبود کیفیت زندگی مردم «رواندای غربی» است.

او همواره در نوشته‌هایش دیدگاه‌های فمینیستی را باتوجه به محدودیت‌های مربوط به مسائل جنسیتی به چالش کشیده است.

کلر والاس استاد دانشگاه در حوزه‌ی جامعه‌شناسی است و در سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ رئیس انجمن جامعه‌شناسی اروپا بود. او همچنین از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ به عنوان سردبیر در مجله‌ی بین‌المللی اتحادیه‌ی اروپا فعالیت داشت. او تاکنون پژوهش‌های بسیاری را در زمینه‌ی سلامت، هویت نژادی، کار و رفاه، توسعه‌ی مدل کیفیت زندگی و ایجاد یک جامعه‌ی شایسته انجام داده است.


نظرات کاربران

کاربر ۲۳۲۹۰۷۴
۱۳۹۹/۰۷/۲۹

این کتابو پولشو پرداخت کردم بعد پخش نداشت، چکار کنم، یکی جواب بده

ملازاده
۱۴۰۰/۰۹/۰۳

این کتابو پولو از ما گدفت ولی پخش نکرد و داتلود نکرد حالا چیکار کنیم

کاربر ۱۶۶۶۲۳۰
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

سه دیدگاه فمینیست را بررسی میکند ولی مهمترین دستآورد مطالعه این کتاب دریافت شواهد دقیق و عینی از تفاوتهای زن و مرد و تضییع حقوق اولیه زنان در تمام حیطه های روزمره زندگی از بهداشت تا جرم و سیاست و

- بیشتر
Sevda Hashempour
۱۴۰۱/۰۱/۰۹

عالییی

زمان

۱۵ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۶۵۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۶۵۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۷۰,۰۰۰
تومان