دانلود کتاب صوتی فلسفه ملال با صدای خلیل هدایتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فلسفه ملال اثر لارس اسوندسن

دانلود و خرید کتاب صوتی فلسفه ملال

انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۳.۳از ۴۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فلسفه ملال

فلسفه ملال اثری از لارس اسوندسن، درباره چیستی و هویت ملال است. ملال چیست؟ ملال همان روزمرگی یا دلزده شدن از یک‌نواختی است یا معنای عمیق‌تر دیگری هم دارد؟ چطور می‌شود از شر ملال خلاص شد؟ اصلا دلیل ملال انسان چیست؟ همه به ملال دچار می‌شوند یا ملال فقط گریبانگیر عده‌ای خاص می‌شود؟

همه این سوالات دغدغه کسانی است که یا دچار ملال شده‌اند یا فلسفه و چیستی و چرایی ملال، دغدغه آن‌ها است. لارس اسوندسن، فیلسوف جوان سوئدی، در کتابش به این سوالات پاسخ می‌دهد.

درباره کتاب صوتی فلسفه ملال

لارس اسوندسن در کتاب صوتی فلسفه ملال به لایه‌ه ای زیرین تمدن معاصر پرداخته است که مصرف‌گرایی و امپریالیسم به شدت سعی در پنهان کردنش دارد و این موضوع، چیزی نیست جز ملال. این روزها هر انسانی یا درگیر ملال است یا بعد از مدتی آن را تجربه خواهد کرد.

آنچه لارنس اسوندسن درباره ملال می‌گوید، همراه با ارجاع‌ها و نقل‌‌قول‌های بسیاری به نویسنده‌ها و مشاهیر دیگر است و از این طریق، اعتبار بیشتری به دلایلش می‌بخشد و فقط با اعلام نظرات خودش، گمان و باور خود را به مخاطب القا نمی‌کند.

درباره لارس اسوندسن

لارس اسونسن (Lars Svendsen) در سال۱۹۷۰ در نروژ متولد شد. او فیلسوف و استاد دپارتمان فلسفه در دانشگاه برگن (University of Bergen) است. کتاب‌ها و مقاله فلسفی او تا به حال به ۲۲ زبان دنیا ترجمه شده‌اند و از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌های فلسفه تنهایی، فلسفه ترس، فلسفه ملال و کار اشاره کرد. 

شنیدن کتاب صوتی «فلسفه ملال» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

ملال مرض روزگار معاصر است. یکی از تعاریف ملال از دست دادن معنای زندگی است و هر انسانی می‌تواند در مقطعی از زندگی‌اش دچار ملال شود و روزها را تهی از معنا ببیند. فلسفه ملال برای همه ما خوب است چرا که انسان عصر مدرن هستیم و زندگی‌مان هر لحظه دچار دغدغه و تنش می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد