دانلود و خرید کتاب من دختر تنهای شبم سادنیک چم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من دختر تنهای شبم اثر سادنیک  چم

کتاب من دختر تنهای شبم

نویسنده:سادنیک چم
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:
۲.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب من دختر تنهای شبم

کتاب من دختر تنهای شبم مجموعه داستان‌های بهم پیوسته سادنیک چم است. داستان از زندگی عاشقانه دختری روایت می‌کند که برای تحصیل به انگلستان مهاجرت می‌کند..

درباره کتاب من دختر تنهای شبم

کتاب من دختر تنهای شبم داستان عاشقانه‌ای از سادنیک چم است. داستان درباره زندگی دختری است که دوران کودکی سختی را سپری می‌کند و سیل تمام زندگی‌شان را ویران می‌کند. بعد از مدتی می‌توانند زندگی را جمع و جور کنند و دختر تصمیم می‌گیرد برای ادامه تحصیل به انگلستان برود. این سفر زندگی و مسیر پیش روی او را تغییر می‌دهد.

کتاب من دختر تنهای شبم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به ادبیات داستانی از خواندن این اثر لذت می‌برند. 

بخشی از کتاب من دختر تنهای شبم

فصل بهار، جهان را دگرگون كرده بود، ولي در زندگي خاموش من، هيچ تأثيري بر جاي نگذاشته بود. قلب من مـدت‌هـا پـيش، جـان باختـه و هـيچ شوقي براي بيشتر تپيدن نداشت. ديگر خوشحالي مفهومش را از دست داده بود. عشق واژة نامفهومي بيش نبود.

آرام مي‌نويسم... با همين دست، و تو با دست‌هايي كه عاشـقانه‌تـرين رنگ دنيا را با خود دارد، نوشته‌هـايم را پـيش چشـم‌هايـت مـي‌گيـري و مي‌خواني. آرام مي‌نويسم... و نگاهي به دست‌هايم مي‌كنم و چيزي شـبيه اشك، چيزي شـبيه بغـض، چيـزي شـبيه پنجـرة خـاموش و بسـته‌اي در ژرفاي وجودم كمين كرده.

طنين رعد و برق و خروش آن بيداد مي‌كرد و بـاران و رگبـار سـيل‌آسـا، جرياني پر شتاب را موجب شد كه كس را توان مقابلـه بـا آن نبـود. بـاران و رگبار باعث طغيان رودخانه‌ها شده بود و هرچه بر سر راهـش بـود، بـا خـود مي‌برد و تك تك خانه‌ها را با آرزوهاي رنگارنگش ويران مي‌كرد و خانـة مـا نيز در مسير همين حادثه قرار داشت و دار و ندارمان را برد؛ و فراتـر از همـه، پدرم را!

من ماندم و مادرم، بالاخره بعد از مدتي اين سـيل خروشـان فـروكش كرد و براي اكثر ساكنين اين شهر خرابي به بار آورده بود و هـيچ چيـزي باقي نگذاشته بود...

نظرات کاربران

داتیس
۱۴۰۳/۰۱/۲۶

بیکار هم بودید،نخونید.خوابشون نمی بره،کتاب می نویسند.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۸,۷۰۰
تومان