دانلود و خرید کتاب فوت و فن پول‌سازی در فضای مجازی کریس اسمیت ترجمه حسین طایفه ایرانی‌فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فوت و فن پول‌سازی در فضای مجازی اثر کریس اسمیت

کتاب فوت و فن پول‌سازی در فضای مجازی

معرفی کتاب فوت و فن پول‌سازی در فضای مجازی

کتاب فوت و فن پول سازی در فضای مجازی نوشته کریس اسمیت، با ترجمه حسین طایفه ایرانی‌فرد منتشر شده است. این کتاب تمام راه‌های پول درآوردن از راه بازاریابی اینترنتی را براساس مدل قیفی‌شکلِ «رمز تبدیل» به شما یاد می‌دهد. همچنین اطلاعات کاملی درباره بازاریابی ویروسی، بازاریابی تلفنی و فروشندگی ارائه می‌دهد.

درباره کتاب فوت و فن پول‌سازی در فضای مجازی

در دنیای امروز و با رشد تکنولوژی کسب‌وکار تغییر کرده است و مردم بیشتر وقتشان را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند. کتاب فوت و فن پول‌سازی در فضای مجازی، در مرحله اول این را یاد می‌دهد که در دنیای امروز افرادی درآمد بیشتری دارند که توجه کافی و لازم را به قوانین و اصول چنین تحولاتی داشته باشند. افرادی که شاید چندساعت کار کنند اما درآمدشان چندید برابر کارمندان است.

با رشد فناوری و هوشمند شدن زندگی، فروش و بازاریابی سنتی از رونق افتاده است و روش‌های کتاب‌های نویسندگانی چون برایان تریسی، تونی رابینز و زیگ زیگلار کمک چندانی به ایجاد رونق و توسعه‌ی مالی کسب و کارها نمی‌کند. مشتریان دنیای امروز، بسیار باهوش‌تر از گذشته هستند و راه‌های متفاوتی برای خرید محصولات و خدمات مورد نیازشان دارند و در بسیاری از مواقع برای خریدشان حتی نیاز به صحبت کردن با فروشندگان و بازاریاب‌ها ندارند. آن‌ها از طریق اینترنت هچه بخواهند تهیه می‌کنند.

واقعیت این است که این روزها حواس مردم به کل از دنیای واقعی پرت شده و اکنون تمامی هوش و حواسشان به دنیای مجازی متمرکز شده است. در این وضعیت، شما مجبورید روش فروش و بازاریابی سنتی را کنار بگذارید و با روش‌های تازه بازاریاب‌های اینترنتی در اقیانوس فضای مجازی کنار بیایید؛ 

کتاب فوت و فن پول‌سازی در فضای مجازی، کتابی است که به شما تمامی قوانین و اصول حاکم بر فضای مجازی را قدم به قدم آموزش می‌دهد و به شما می‌آموزد که چگونه باید در این محیط کسب درآمد کنید.

شما هم می‌توانید شروع کنید پول به دست بیاورید فقط باید راهش را بدانید.

خواندن کتاب فوت و فن پول‌سازی در فضای مجازی را به چه کسان پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در دنیای امروز به دنبال درآمد بالا هستند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۰ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۰ صفحه

قیمت:
۶۴,۵۰۰
تومان