دانلود و خرید کتاب مردان سمی لیلیان گلاس ترجمه شیرین یزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مردان سمی اثر لیلیان گلاس

کتاب مردان سمی

معرفی کتاب مردان سمی

کتاب مردان سمی نوشته لیلیان داگلاس و ترجمه‌ی شیرین یزدانی، ده روش برای شناسایی، تعامل و رهایی از مردانی که زندگی‌تان را تباه می‌کنند در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب مردان سمی

لیلیان داگلاس در کتاب مردان سمی درباره‌ی مشکلی نوشته است که بسیاری از زنان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. چالش‌هایی که ممکن است در زندگی برای هر زنی پیش بیاید، ارتباط و قرار گذاشتن و رابطه داشتن با یک مرد سمی است. یعنی مردی که کاری می‌کند که شما نسبت به خودتان احساس خوبی نداشته باشید. شما را تحقیر می‌کند، نمی‌گذارد رشد کنید و از موفقیت و رشد شما ناراحت می‌شود. مردان سمی همه‌جا و در تمام فرهنگ‌ها وجود دارند. زنان بسیاری ممکن است گرفتار مردان سمی شوند و با رابطه‌ای اشتباه، زندگی‌شان را تباه کنند. بنابراین لازم است که مردان سمی را بشناسند و از آن‌ها دوری کنند. 

لیلیان داگلاس در کتاب مردان سمی، ده روش به شما پیشنهاد می‌کند که به وسیله‌ی آن می‌توانید مردان سمی را شناسایی کنید و از تعامل با کسانی که قرار است زندگی‌تان را نابود کنند، دوری کنید. کتاب مردان سمی اثری است که به شما کمک می‌کند تا دلیل جذب مردان سمی شدن را بفهمید، سپس آن را از زندگی‌تان پاک کنید و رابطه‌ی سرشار از عشق، احترام و آزادی را تجربه کنید. 

کتاب مردان سمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های روان‌شناسی و به خصوص بانوان می‌توانند از مطالب کتاب مردان سمی استفاده کنند. 

معرفی نویسنده
لیلیان گلاس

لیلیان گلاس (متولد ۲۱ جولای ۱۹۵۲) که اغلب ملکه‌ی ارتباطات خوانده می‌شود، یکی از معتبرترین و برجسته‌ترین افراد جهان در زمینه‌ی ارتباطات و روانشناسی رفتار انسانی محسوب می‌شود. این متخصص آمریکایی که در میامی، در فلوریدای ایالات متحده متولد شده، به ‌عنوان یک متخصص مشهور زبان بدن، مهارت‌های خود را با ترکیب پیشینه‌ی منحصربه‌فرد خود برای آموزش عموم به شیوه‌ای سرگرم‌‌کننده و قانع‌کننده به نمایش گذاشته است. او همچنین نویسنده‌ی ۱۶ کتاب پرفروش است و مهارت‌های خود را در زمینه‌های حقوقی نیز به کار برده است. سخنان و نظرات گلاس به عنوان یک شخصیت معتبر و سرشناس، تاکنون در بسیاری از مجلات از جمله وال استریت ژورنال، واشنگتن پست و نیویورک تایمز نقل قول شده‌اند.

نظرات کاربران

sina
۱۴۰۱/۰۴/۱۳

اگر زنان جامعه اگاه باشندوشناخت کافی ازمردان داشته باشندکمتر موردسو استفاده قرار میگیرند

الهه
۱۴۰۱/۰۲/۱۴

کتاب رو دوست داشتم و تماما علمی صحبت می کنه. راهکارهایی که ارائه میده به شدت ساده ولی راهگشا هستند. سادگی این راهکارها نباید باعث بشه فکر کنیم اون ها کاربردی و عملی نیستند . حیف و صد حیف که

- بیشتر
Nafis
۱۴۰۱/۰۸/۱۳

خواندنش را توصیه میکنم به همه ی خانم ها

...
۱۴۰۱/۰۵/۰۳

بدنبودولی خیلی جاهاخیلی تعمیم داده بود که باعث شده بود کتاب زردی بشه خوندنش هم میتونه مفیدباشه چون یه تصویرکلی از ادمهای سمی میده هم ممکنه مخرب باشه چون باتعمیم های نابه جای کتاب ممکنه مخاطب هرکسی رو ادم سمی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۳۴,۹۹۸
تومان