دانلود و خرید کتاب کلیدهای تربیت نوجوانان دن‌ ف‍ون‍ت‍ن‍ل‌ ترجمه شیرین یزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلیدهای تربیت نوجوانان اثر دن‌ ف‍ون‍ت‍ن‍ل‌

کتاب کلیدهای تربیت نوجوانان

معرفی کتاب کلیدهای تربیت نوجوانان

کتاب کلیدهای تربیت نوجوانان نوشته دن فونتل و ترجمه شیرین یزدانی، کتابی خواندنی و کاربردی است که نکاتی خواندنی را درباره‌ی رفتار با گروه سنی نوجوان، به ما آموزش می‌دهد. 

درباره‌ی کتاب کلیدهای تربیت نوجوانان

دن فونتل در کتاب کلیدهای تربیت نوجوانان تمام آنچه را که لازم است درباره‌ی گروه سنی نوجوانان بدانید، به شما می‌گوید. در حقیقت گروه سنی نوجوان دوره‌ی گذر از کودکی به بزرگسالی است. بچه‌ها با تغییرات در طرز تفکر و جسمشان مواجه می‌شوند و ممکن است اخلاقشان هم تغییر کند. ممکن است شما با موجودی کاملا متفاوت روبه‌رو شوید که چیزهایی را که تا دیروز دوست داشت حالا دوست ندارد و علاقه‌های جدید و سرگرمی‌های عجیبی پیدا کرده است؟ آیا باید از این تغییر نگران شد؟ یا به عنوان آن را به عنوان نشانه‌ی رشد و سیر طبیعی پیشرفت دانست؟ دن فونتل در کتاب کلیدهای تربیت نوجوانان به این سوال و سوالات دیگر به خوبی توضیح داده است. 

کتاب کلیدهای تربیت نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

والدین می‌توانند از مطالب عالی کتاب کلیدهای تربیت نوجوانان استفاده کنند. 

بخشی از کتاب کلیدهای تربیت نوجوانان

چقدر فرزند نوجوانتان این رفتار را تکرار می‌کند؟

همه‌ی بچه‌ها گاهی بداخلاق، کج خلق یا افسرده می شوند، برای اینکه بفهمید رفتار خاصی در فرزندتان واقعاً نگران کننده است یا نه، باید به این مسئله توجه کنید که او چقدر این رفتار را از خودش نشان می‌دهد، نوجوانی که گاهی ناراحت و گوشه نشین است در مقایسه با نوجوان دیگری که وقتی با والدینش حرف می‌زند شاد و خندان است، شاید چندان عجیب نباشد؛ هرقدر رفتارهای غیرعادی فرزندتان بیشتر باشد، بیشتر باید به آن توجه کنید، چون غیر عادی تر است.

آیا رفتار فرزندتان نوجوانتان در توانایی‌های او در انجام کارهایش و در محیط زندگی‌اش اختلال ایجاد می‌کند؟

همه‌ی ما گاهی افسرده می‌شویم، اما اگر این احساس یا نگرش مانع از آن شود که بتوانیم کارهای روزمره یا مسئولیت هایی که به ما واگذار شده را به درستی انجام دهیم، باید نگران این مسئله باشیم؛ اما اگر این احساسات در عملکردها و فعالیت‌های روزانه اختلال ایجاد نکند، بهتر است به آن توجه چندانی نداشته باشیم، مثلا بسیاری از بچه ها از انجام تکالیف مدرسه و کارهای کلاسی بیزارند، ولی اگر این رفتار و نگرش باعث افت تحصیلی آن‌ها شود یا اینکه آنها را مجبور کند در کلاسهای تابستانی شرکت کنند، باید نگران آن‌ها باشیم و این رفتار و نگرش در فرزندتان را غیرعادی محسوب کنیم، ولی اگر این رفتار و نگرش مانع از عملکرد طبیعی فرزندمان مثل هم سن و سالانش شود، نباید زیاد نگران آن باشیم.

نظرات کاربران

Ati.R.95
۱۴۰۰/۰۷/۰۴

کتاب خوب و کاربردی هست و مطالب خوبی رو ارائه داده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان