دانلود کتاب کیمیاگر ترجمه محبوبه فهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو

کتاب کیمیاگر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کیمیاگر

کتاب کیمیاگر نوشتهٔ پائولو کوئیلو و ترجمهٔ محبوبه فهیمی است. انتشارات آستان مهر این رمان معاصر برزیلی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب کیمیاگر

رمان کیمیاگر به قلم پائولو کوئیلو، روایت‌گر روح بی‌قراری است که در جست‌و‌جوی سلوک و رسیدن است. روح کلی این داستان مشهور، دعوت به آزادشدن از تعلقات و وابستگی‌ها و آغاز سفر است که در نهاد بشر وجود دارد. سبک داستانی رمان حاضر شبیه به سبک داستان‌های شرقی است؛ همچنین جملات قصار جالبی در جای‌جای این داستان وجود دارد که زیبا و دل‌نشین توصیف شده است. این داستان دربارهٔ چوپانی اسپانیایی به نام «سانتیاگو» است که محل گنجی مدفون را در حوالی اهرام مصر در رؤیای خود مشاهده می‌کند و به‌قصد تحقق‌بخشیدن به این رؤیای صادقه که آن را افسانهٔ شخصی خود می‌خواند، وطنش را در آندلس رها می‌کند و رهسپار شمال آفریقا می‌شود. در این سفر پرخطر و پر فرازونشیب با یک کیمیاگر و مردی که خود را ملک صدق پادشاه سالم می‌داند آشنا می‌شود و دل به «فاطمه»، دختر صحرا می‌دهد. همهٔ این افراد، سانتیاگو را در مسیر جست‌وجویش هدایت می‌کنند. دست‌آخر سانتیاگو پس از تحمل سال‌ها سفری طاقت‌فرسا، گنج را نه در فرسنگ‌ها دورتر، بلکه در همان آغل گوسفندانش در سرزمین خود می‌یابد؛ گنجی بزرگ‌تر که آن را فقط می‌توان در درون جست. رمان کیمیاگر معروف‌ترین کتاب پائولو کوئیلو و یکی از رمان‌های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم در جهان است.

گفته شده است که اگر در برهه‌ای از زندگی هستید که برای پیداکردن معنای زندگی تلاش می‌کنید، می‌توانید این کتاب را بخوانید. بسیاری از افراد این کتاب را به‌خاطر مفهومی که در آن نهفته است، با کتاب‌هایی مانند شازده‌کوچولو و سیدارتها به قلم هرمان هسه هم‌ارز دانسته‌اند. دیدگاه‌های مختلفی دربارهٔ کتاب کیمیاگر وجود دارد. بسیاری موافق و بسیاری هم مخالف نگرشی هیپی‌وار به زندگی هستند، اما چیزی که قابل‌انکار نیست، این است که پائولو کوئیلو توانسته با قلمش افراد بسیاری را در جهان همراه خود و جذب نوشته‌هایش کند.

خواندن کتاب کیمیاگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی قرن ۲۰ برزیل و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در سال ۱۹۴۷ به دنیا آمد. او نویسندهٔ معاصر برزیلی است. رمان‌های او بین مردم در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است. او از سال ۲۰۰۷ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع فقر و گفت‌وگوی بین‌فرهنگی است. بسیاری از آثار این نویسنده، داستان‌هایی هستند که با رویکردها و درون‌مایه‌های روان‌شناسانه طراحی و نوشته شده‌اند. کوئیلو در اغلب کتاب‌هایش به موضوع عشق و ایمان می‌پردازد. رمان «کیمیاگر» مشهورترین کتاب او و یکی از رمان‌های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم در جهان است.

بخش دیگری از آثار پائولو کوئیلو عبارتند از:

تئاتر برای آموزش، برنده تنهاست، بایگانی جهنم، خاطرات یک مغ، بریدا، عطیه برتر، والکیری‌ها (دیدار با فرشتگان)، مکتوب، کنار رود پیدرا نشستم و گریستم، کوه پنجم، نامه‌های عاشقانه یک پیامبر، مبارزان راه روشنایی (راهنمای جنگجوی نور)، ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، کلمات اساسی، شیطان و دوشیزه پریم، داستان‌هایی برای پدران، فرزندان و نوه‌ها، جن و گل‌های رز، سفرها، کمان‌گیر، هستی (زندگی).

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۵۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۹۵۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان