دانلود و خرید کتاب جاناتان مرغ دریایی ریچارد باخ ترجمه بنفشه کاظمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جاناتان مرغ دریایی اثر ریچارد باخ

کتاب جاناتان مرغ دریایی

معرفی کتاب جاناتان مرغ دریایی

جاناتان مرغ دریایی مشهورترین اثر ریچارد باخ خلبان و نویسنده آمریکایی است. ریچارد باخ در اثر بی‌نظیرش، جاناتان مرغ دریایی، قصه‌ی عشق به پرواز یک مرغ دریایی را نوشته است که دوست ندارد مانند بقیه مرغان زندگی کند.

خواندن کتاب جاناتان مرغ دریایی با ترجمه‌ای روان و زیبا از بنفشه کاظمی، بدون شک تجربه‌ای ناب و لذت‌بخش خواهد بود.

درباره‌ کتاب جاناتان مرغ دریایی

جاناتان مرغ دریایی، داستان جاناتان لیوینگستون است. مرغ دریایی که دلش می‌خواهد بتواند پرواز کردن را یاد بگیرد و آن را تجربه کند. جاناتان دوست ندارد روزهایش را مانند بقیه‌ی مرغ‌های دریایی به خوردن و خوابیدن بگذراند. بنابراین شروع به انجام دادن تمرین‌هایی برای پرواز کردن می‌کند. دیگران از این رفتار او تعجب می‌کنند. او را از یادگرفتن پرواز نهی می‌کنند. پدر و مادرش هم نگران حال جاناتان هستند. در نهایت یک روز جمع بزرگی تشکیل می‌دهند و در آن جاناتان را از جمعشان طرد می‌کنند. هرچند این رفتارها او را ناراحت می‌کند اما مایوس نمی‌شود وبه تلاشش ادامه می‌دهد تا اینکه ... .

جاناتان مرغ دریایی کتابی است درباره‌ رهایی، پرواز و دل کندن از عادات و تلاش برای ساخت دنیایی بهتر.

کتاب جاناتان مرغ دریایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب جاناتان مرغ دریایی برای همه‌ آنهایی است که دوست دارند پرواز کنند، بهتر و قوی‎تر شوند و برای تحقق رویاهایشان هیچ مرزی نمی‌شناسند.

درباره‌ ریچارد باخ

ریچارد دیوید باخ، در ۲۳ ژوئن ۱۹۳۶ در ایلینوی آمریکا به دنیا آمد. او از نوادگان یوهان سباستین باخ، آهنگساز مشهور بود. ریچارد باخ از ازدواج اول خود صاحب شش فرزند شد. اما چون اعتقادی به ازدواج نداشت همه آن‌ها را رها کرد. بعدها یکی از فرزندانش کتابی نوشت. او در آن کتاب از رابطه‌اش با پدری که هرگز برایش شناخته نشد، گفت. ریچارد باخ خلبان بود و فعالیت‌های بسیاری که همگی با پرواز ارتباطی دارند، انجام داده است. تقریبا در تمام آثار ریچارد باخ، هواپیما یا پرواز کردن نقش مهمی دارند.

جاناتان مرغ دریایی، پندار (اوهام) و پلی به سوی جاودانگی از آثار مشهور ریچارد باخ است که به فارسی ترجمه شده‌اند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان