دانلود و خرید کتاب گاوها و خرس‌ها سلمان امین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گاوها و خرس‌ها اثر سلمان امین

کتاب گاوها و خرس‌ها

نویسنده:سلمان امین
امتیاز:
۲.۹از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گاوها و خرس‌ها

سلمان امین در کتاب گاوها و خرس‌ها به بررسی ۱۰ باور کلیدی در بازار بورس پرداخته است.

درباره‌ی کتاب گاوها و خرس‌ها

سلمان امین که یکی از چهره‌های شناخته شده‌ی تولید محتوا درباره‌ی بازار بورس است در کتاب گاوها و خرس‌ها، ۱۰ باور کلیدی در بازار بورس را بررسی می‌کند و درستی و نادرستی گزاره‌ها را مشخص می‌کند. بازار بورس یکی از بهترین محل‌ها برای سرمایه گذاری است. بنابراین اگر دوست دارید که در بورس سرمایه‌ گذاری کنید، خوب است با اصول ابتدایی آن آشنا شوید. هرجایی که نگاهی بیندازیم، با اخبار غلط و پیشنهادات نادرست روبه‌رو می‌شویم که ممکن است در نهایت به ضرر ما تمام شود، بهترین راه، پیدا کردن یک منبع قابل اطمینان است. 

کتاب گاوها و خرس‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر وارد بازار بورس شده‌اید و دوست دارید اطلاعاتتان را در این باره کامل کنید، کتاب گاوها و خرس‌ها یک گزینه‌ی عالی برای شما است.

درباره‌ی سلمان امین

سلمان امین متولد سال ۱۳۶۳ است. از سلمان امین، داستا­ن‌نویس تا کنون چندین اثر به بازار نشر آمده است از جمله دفتر شعر «اونی که نشسته از راست»، کتاب «بورس‌باز» و رمان‌های «قلعه مرغی؛ روزگار هرمی» و «انجمن نکبت‌زده‌ها». جدیدترین اثر سلمان امین با عنوان «پدرکشتگی» اثری خانوادگی، اجتماعی، روانکاوانه، اساطیری و فلسفی است. او برای نگارش رمان «قلعه‌مرغی؛ روزگار هرمی» برگزیده جایزه گلشیری شد.

بخشی از کتاب گاوها و خرس‌ها

هنگام انتشار اخبار معامله نکنید

ممکن است این جمله را به‌گونه‌ای دیگر هم شنیده باشید: «هنگام انتشار اخبار دست به معامله بزنید.»

بازهم فرقی نمی‌کند. این گزاره را هرجور بخوانید به‌هرحال از اساس نادرست است. شاید در نگاه اول پیش خودتان فکر کنید چگونه ممکن است درمورد درستی یا نادرستی دو جملهٔ متناقض حکمی واحد صادر کرد؛ انگار کسی به شما بگوید: «هنگام سرماخوردگی شدید، هم از خوردن غذاهای سرخ‌کردنی بپرهیز و هم نپرهیز!» و آن‌وقت هر دو وجه جمله را درعین‌حال هم «مجاز» و هم «مردود» بداند. ازنظر عقلی، این ادعا جمع دو نقیض است و غیرممکن. ولی حرف من درخصوص نادرست‌بودن گزاره‌های بالا ازاساس به معامله‌کردن یا معامله‌نکردن هنگام انتشار اخبار مهم مربوط نیست؛ تمرکز من بر قسمت اول جمله است، یعنی خود «انتشار اخبار».

نظرات کاربران

shoeib yousefi
۱۴۰۰/۱۲/۰۲

فوق العاده بود. فوق العاده در خوندنش شک نکنید

پری جون
۱۴۰۲/۰۴/۱۷

اموزش روان و قابل لمس کاربردی

Amira
۱۴۰۰/۰۴/۲۷

کتاب بسیار عالی و منطقی، همه ادعاهای پیش بینی آینده رو به چالش کشیده، فاندامنتال، تکنیکال، سیگنال، رانت و .... البته مثال نقض واگرایی رو اشتباه گفته چون اصلا واگرایی در ۲ موج بوجود میاد وچیزی که ایشون مطرح کردن

- بیشتر
عرفان
۱۴۰۰/۱۲/۱۴

مطالب گفته شده در کتاب به صورت بسیار جانب دارانه و سخت گیرانه نقد شدن و نقد های نوشته شده کاربردی نیستند بلکه صرفا ایرادات سخت گیرانه و جزئی به مطالب هستند ، توصیه میکنم به جای این کتاب ،

- بیشتر
mahdiafrisham1
۱۳۹۹/۰۸/۲۹

اینم که هی بیخود و بی جهت کتاب مینویسه و معلوم نیس اصن هیچی از بورس میدونه یا نه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
کسانی که با ناکامی به فعالیت خود ادامه می‌دهند، هنگام بروز خطاها و اشتباهات، خود را سرزنش می‌کنند. آن‌ها خود را سرزنش می‌کنند، چون هیچ‌گاه نمی‌توانند ضرر را جزء جدایی‌ناپذیر این حرفه بدانند. آن‌ها ضرر را معلول یک اشتباه می‌دانند و درنتیجه سود را حاصل تصمیمی منطقی و صحیح که با درایت شخصی اتخاذ کرده‌اند به حساب می‌آورند.
mr_salarkhan
این بازار برای دانشمندان و محققان و پژوهشگران ساخته نشده است. اگر قصد کسب درآمد از این حرفه را دارید، سیستمی را پایه‌ریزی کنید و تحت هر شرایطی پای آن بایستید. موفقیتْ آن‌سوی عمل به این توصیهٔ ساده است.
mr_salarkhan

حجم

۳۱۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۳۱۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان