دانلود و خرید کتاب ایده‌های ناب در هنر نقاشی!
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایده‌های ناب در هنر نقاشی! اثر موسی زمان‌زاده

کتاب ایده‌های ناب در هنر نقاشی!

معرفی کتاب ایده‌های ناب در هنر نقاشی!

کتاب ایده‌های ناب در هنر نقاشینوشته موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، با زبان ساده بیان می کند که امروزه هنر متاثر از حاشیه‌های جامعه‌ی خود است و هر روز که پیش می‌رویم جایگاه ویژه‌ی آن را به وضوح می‌بینیم، هنر از قدیم در میان مردم به چشم می‌خورد و آن را می‌توان در تصاویر صخره‌های غارها، کنده‌کاری روی استخوان‌ها در دوران‌های پارینه سنگی، نوسنگی، مفرغ و ... به وضوح دید.

هنرمندانی که نادر هستند گذشت زمان نمی‌تواند اسم آن‌ها را محو کند، چرا که هنرمند در میان هیجانات و تجربیات ذوق و خلاقیت، خود را آ نچنان زنده نگهداشته است که تا به همیشه اثر او که از تراوش ذهن اوست را حس می‌کنند و تحت تاثیر قرار می‌گیرند و این گونه است فرق یک هنرمند با دیگران.

خواندن کتاب ایده‌های ناب در هنر نقاشی! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به نقاشی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ایده‌های ناب در هنر نقاشی!

جایگاه هنر

امروزه هنر جایگاه و کارکرد با اهمیتی در جامعه ما یافته است. افزایش روزافزون شمار هنروران و خواستاران هنر و گسترش دامنه فعالیت‌های هنری، طبیعتاً، نیازهای اطلاعاتی و معرفتی گوناگونی را به‌وجود آورده که متاسفانه غالباً بی‌پاسخ مانده‌اند. به‌خصوص، از این نظر در عرصه‌های آموزش و پژوهش هنر دچار کمبودهای بنیادی هستیم. بسیاری از دست‌اندرکاران پیگیرانه در جهت پرکردن این خلاء کوشیده‌اند. ولی در مجموع کارهای پراکنده‌ای که در سال‌های اخیر انجام شده، برای جبران کاستی‌ها، ناکافی و جزئی بوده است. در واقع، می‌بایست در سطحی وسیع‌تر به مسئله پرداخته شود. از این رو، هنگامی که در سال ۱۳۷۰، تالیف یک کتاب هنری مرجع از سوی مدیر موسسه فرهنگ معاصر به من پیشنهاد شد، با آن‌که تجربه لازم و تخصص ویژه‌ای در این زمینه نداشتم. پیشنهاد را پذیرفتم. بدین ترتیب، بدون پیش‌بینی مشکلات احتمالی، دست به کاری زدم که به انجام رسانیدن آن، قاعدتاً، تشریک مساعی یک گروه پژوهشگر را می‌طلبید. اما در شرایط موجود به علل مختلف امکان کار گروهی وجود نداشت. ناگزیر، کار را یکتنه آغاز کردم و ادامه دادم؛ و البته تمامی مراحل از کمک‌های موثر دوستان و یاوران برخوردار شدم.

نظرات کاربران

Samane Ashrafi
۱۴۰۰/۰۸/۲۱

من متوجه هدف کتاب نشدم، صرفا یک سری تعریفه و ایده‌ای رو شامل نمی‌شه.

sbabayan
۱۴۰۱/۰۶/۱۰

اصلا کتاب مفیدی نیست و بریده مطالب پراکنده و گنگ است

kianasalamat75
۱۴۰۱/۰۲/۰۷

انقدر متن کتاب بی ربط بود نسبت به عنوان و معرفی کتاب که بعید میدونم درست آپلود شده باشه کلا ۵۰تا نقل قول بریده شده بود از کتاب های هنری دیگه که بدون هدف پشت سر هم چیده بودن

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

حجم

۶۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان