دانلود و خرید کتاب کار روی مانکن برای طراحی مد هیلده جاف ترجمه سبحان حسن‌شاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کار روی مانکن برای طراحی مد اثر هیلده جاف

کتاب کار روی مانکن برای طراحی مد

معرفی کتاب کار روی مانکن برای طراحی مد

کتاب کار روی مانکن برای طراحی مد اثری از هیلده جاف و نوری رلیس است که با ترجمه سبحان حسن‌شاهی و فائزه حسن‌شاهی می‌خوانید. این کتاب تمام آنچه را که لازم است برای کار طراحی و دوخت لباس روی مانکن انجام دهید، به شما می‌گوید. 

کتاب کار روی مانکن برای طراحی مد یک کتاب عالی برای تمام دانشجویان طراحی مد و لباس و همچنین خیاطان تازه کار است. این کتاب با کمک تصاویر واضح و توضیحات مرحله به مرحله به مخاطبان کمک می‌کند تا هرآنچه را که لازم است برای کار با مانکن بدانند، یاد بگیرند. 

کتاب کار روی مانکن برای طراحی مد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب کار روی مانکن برای طراحی مد مرجعی عالی برای دانشجویان و هنرجویان مد و طراحی لباس است.

بخشی از کتاب کار روی مانکن برای طراحی مد

کار روی مانکن (دریپینگ) شیوه‌ای از الگوی سازی در طراحی لباس است که به طراح در هنگام کار ،اجازه بیان ایده‌های دقیق و آزاد خود را می‌دهد . این شیوه ،روشی سه بعدی درطراحی است . ازجهتی می‌توان آن را با ساخت یک ماکت مقایسه کرد . طراح بر پایه طرح یا تصویری ذهنی، به ایده خود نمایشی سه بعدی از لباس می‌دهد. ابعاد طرح متناسب با اندام انسانی است و حالت پارچه آنگاه که روی مانکن قرار می‌گیرد به وضوع نمایان است.

پارچه مورد استفاده در کار روی مانکن معمولا موسلین است. موسلین پارچه‌ای نخی با بافت مشخص است، راه بافت پارچه به سادگی قابل تشخیص است ، و قیمت نسبتا کم آن برای آزمایش و انجام کار مناسب می‌باشد. با مداد می‌توان بر روی موسلین علامت گذاشت و الگوی تمام شده موسلین که محصول نهایی در کار روی مانکن است را می‌توان به دفعات استفاده کرد. علارغم اینکه پارچه‌ها عموما بر روی مانکن کار می‌شوند، الگوی موسلین هنگامی که به هم سنجاق و کوک شده باشد را می‌توان بر روی بدن انسان تنظیم و استفاده کرد .

هنگامی که طراح بر روی اصول اولیه کار روی مانکن مسلط می‌شود، می‌تواند تنوع نامحدودی از ایده‌های خود را به لباس‌های کامل شده تبدیل کند. مراحل اولیه طراحی لباس که در این کتاب آمده را می‌توان تغییر داد یا به شیوه‌های متفاوتی در هم آموخت تا منعکس کننده تصویری از پوشش رایج زمانه باشد.

وسایل مورد نیاز

موسلین - سه نوع اصلی از موسلین وجود دارد:

۱- موسلین با بافت درشت و وزنی متوسط که به وسیله مبتديان استفاده می‌شود، زيرا که بافت آن به سادگی قابل تشخیص است.

۲- موسلین کم وزن با بافتی نرم جهت کارهای ظريف.

۳- پارچه‌ای با وزن زياد و بافت محکم، که برای کار روی مانکن لباس‌های مناسب استفاده می‌شود .که به آن ، موسلین کرباس هم می‌گويند.

قیچی - استفاده از قیچی با کیفیت بالا و ۹ اينچی پیشنهاد می‌شود ، می‌بايست همیشه آن را تیز نگه داشت .

متر خیاطی - متر اندازه گیری بايد از سطحی صاف بر خوردار باشد و اندازه‌ها به خوبی بر روی آن مشخص باشند.

خط کش پلاستیکی شفاف - خط کشی به طول ۱۸ اينچ و عرض ۲ اينچ که با خطوط گونیا شد ه به فاصلههای ۱/۴ اينچی علامت زده شده باشد .

منحنی فرانسوی - خط کش شفاف پلاستیکی دارای منحنی نامتعارف که برای حلقه آستین‌ها وخطوط گردن به کار می‌رود .

منحنی باسن - خط کش فلزی با انحنای کم .

گونیای L شکل – خط کش فلزی که بازوی بلند آن ۲۴ اينچ و بازوی کوچک آن ۱۴ اينچ است

نظرات کاربران

shima mahdavi
۱۴۰۰/۰۲/۱۲

۱۹ تومن!!! پول نسخه الکترونیکی رو بسته اینترنت بخر برو تو یوتیوب رایگان اموزشهای این کتابو دانلود کن هم تصویریه هم راحت تر یاد میگیری! جامع و کاملترشم هست گلم کافیه به زبان اصلی سرچ کنی اموزشهای پایه و بیشتر از

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۹۰۰
تومان