دانلود و خرید کتاب هنر تفکر امی ویتاکر ترجمه حسین صفرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر تفکر اثر امی ویتاکر

کتاب هنر تفکر

معرفی کتاب هنر تفکر

هنر تفکر نوشته امی ویتاکر، کتابی الهام‌بخش درباره چگونگی استفاده از قدرت تفکر است. این کتاب به انسان‌های خلاق کمک می‌کند تا ایده‌های خود را در دنیای کسب‌وکار عملی کنند.

هنر امروزه در هنرهای هفتگانه و هشت‌گانه خلاصه نمی‌شود و تعریف هنرمند در حال تغییر است. هنر تنها به هنرهای زیبا، مجسمه‌ازی، نقاشی، شعر و ادبیات و... محدود نمی‌شود. در دنیای اکروزی بیرون کشیدن گلیم خود از آب و روی پای خود ایستادن هنر است. هرکسی در هر زمینه‌ای ایده‌ای کاربردی داشته باشد هنرمند است و به عبارتی امرزو هنر به دنیای کسب وکار راه پیدا کرده و با قطعیت می‌توان گفت گه کسب‌وکار یک هنر است.

این کتاب بـه خواننـده نشـان می‌دهد کـه چگونه می‌توان تصـور و درک بهتری از هنر داشـت و از عرصـه تفکـر تـا جبهـه عمل هنرنمایی کـرد. هنر تفکر با طیف گسـترده‌ای از نمونه‌هـا و الگوهـا نشـان می‌دهـد که هنرمندان کـه بودند، چگونه اندیشـیدند، چه گفتنـد و چـه کردنـد.

 خواندن کتاب هنر تفکر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خوانـدن هنـر تفکـر توصیـه‌ای برای همه است، در هـر سـن و سـال و رنـگ و جنسـیتی؛ کتابـی برای همه کس کـه می‌گوید تمام آنچه بـا هنرمندی خلق شـده، می‌تواند با هنرمندی بازآفرینی شـود و سـاحتی تازه در عالم هنر آفریده شـود.


نظرات کاربران

علی مردان ریگی
۱۳۹۹/۰۷/۱۱

واقعا کتاب خوبی هست. از همین اولش کلی لذت بردم . خیلی خلاقانه هستش.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۱۹,۸۰۰
تومان