دانلود و خرید کتاب شجاع باش، نه همه چی تموم ریشما سوجانی ترجمه فرزانه کاشانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شجاع باش، نه همه چی تموم اثر ریشما سوجانی

کتاب شجاع باش، نه همه چی تموم

معرفی کتاب شجاع باش، نه همه چی تموم

کتاب شجاع باش، نه همه چی تموم نوشته رشما سوجانی، اثری است که به مخاطبان کمک می‌کند تا با کمال‌طلبی خداحافظی کنند و زندگی جسورانه‌تری را برای خود رقم بزنند. 

کتاب شجاع باش، نه همه چی تموم را با ترجمه‌ی فرزانه کاشانی و محمد مرندی در اختیار دارید.

درباره‌ی کتاب شجاع باش، نه همه چی تموم

رشما سوجانی در کتاب شجاع باش، نه همه چی تموم به شما یاد می‌دهد که کمتر بترسید، بیشتر شکست بخورید، جسورانه‌تر زندگی کنید و با کمال‌گرایی خداحافظی کنید. اما چرا چنین چیزی لازم است؟ گاهی همه‌ی ما احساس می‌کنیم در جایگاه درستی که باید باشیم نیستیم. همه‌ی ما نیاز داریم تا متفاوت باشیم و از قالب‌هایی که سال‌ها در آن فرورفته‌ایم بیرون بیایم تا بتوانیم تجربه‌های جدیدی کسب کنیم و چیزهایی بدیع یاد بگیریم. اما چه چیزی مانع ما می‌شود؟ 

اگر این سوال برای شما هم پیش آمده است، کتاب شجاع باش، نه همه چی تموم را بخوانید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا بدانید چه زمانی باید آموخته‌ها غلط و قدیمی را کنار بگذارید و با جرات و جسارت به سراغ چیزی بروید که قلبتان شما را به سوی آن راهنمایی می‌کند. 

کتاب شجاع باش، نه همه چی تموم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب شجاع باش، نه همه چی تموم اثری جذاب و خواندنی برای تمام افرادی است که دوست دارند از قالب‌های از پیش تعیین‌شده‌ی زندگی بیرون بیایند و آن را تغییر بدهند.

بخشی از کتاب شجاع باش، نه همه چی تموم

مـن تنها آدمی نیسـتم کـه تو کل زندگیـش فقط کارهایـی رو انجـام داده که از موفقیتشـون مطمئـن بـوده. خیلی از زنان دیگـه هم فقط کاری رو شـروع می‌کنند کـه مطمئـن هسـتند تـو اون کار بهتریننـد. هیچوقـت پاشـون رو از گلیمشـون درازتـر نمی‌کننـد تـا دریـای آرامـش و راحتیشـون ذره‌ای متلاطـم نشـه. ایـن رو بارهـا از زبـون هـزاران زن، تـو اقصـی نقاط کشـور فارغ از نـژاد، سـن و موقعیت اقتصادیشـون شـنیدم. دختـر ۲۴سـاله‌ای کـه تـو یـه کافـه باهـاش صحبـت می‌کـردم و کارش نگهـداری از حیوانـات بـود می‌گفـت، خیلـی دلـم می‌خـواد کارم رو گسـترش بـدم امـا هیچوقـت نمی‌تونـم، چـون تـو تجـارت سررشـته‌ای نـدارم. یـا خانمی ۴۸سـاله که ویراسـتار مجله بود می‌گفـت، از کارم بـدم می‌آد ولـی هیچوقـت نتونسـتم ترکـش کنـم، هر چنـد به نظـر نمی‌اومـد بـه پولش هم نیـازی داشـته باشـه. چـرا؟ چـون احسـاس می‌کـرد تنهـا کاری هسـت کـه توی اون موفقـه. بـه عنـوان مدیرعامـل موسسـۀ غیرانتفاعـی دختران برنامه‌نویـس بارهـا دیـدم دخترهـای جـوون، تـو پروژه‌هایی کـه اطلاعـات اولیه تـو اون زمینه ندارنـد شـرکت نمی‌کننـد، در صورتـی که پسـرها تو هـر حـوزهای ورود می‌کنند و براشـون داشـتن دانـش و تجربـه تـو اون کار مهم نیسـت و ذره ای از شکسـت یا احمـق دیده شـدن نمی‌ترسـند. 

فهرست

  • چطور دختران آموزش می‌بینند تا همه چی تموم باشند
  • آدم شجاع همیشه رو بورسه
  • دختر همه چی تموم رو ببوس بذار کنار: بلیط ورود به دنیای شجاعت

نظرات کاربران

zed_pi78
۱۴۰۰/۱۲/۰۴

بهترین کتابی بود که در زمینه شجاعت میخوندم، متنی بسیار روان و به زبان خودمانی جذاب ترش کرده، همه چیشو دوست داشتم بخصوص راهبردهایی که برای مقابله با کمال گرایی آورده. من سه روزه تمومش کردم انقد که جذاب بود

- بیشتر
محمدعلی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱

لطفا این کتاب رو در کتابخانه بینهایت قرار بدین

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۹۰۰
تومان