دانلود و خرید کتاب چالش‌های جهانی آموزش پاسی سالبرگ ترجمه ابوالفضل بختیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب چالش‌های جهانی آموزش

کتاب چالش‌های جهانی آموزش نوشته پاسی سالبرگ و همکارنش، درباره پرسش‌های فرهنگ آموزشی جهان است. جهان پرشتاب آموزش، همراه با تغییر و تحولّات دنیای حاضر با چالش ها و پرسش های اساسی مواجه شده است، چنان که امروزه شاهد دگرگونی های اطّلاعاتی، ارتباطی، رسانه ای و فناورانه در عرصه ی آموزش و پرورش هستیم. 

همچنین ظهور نو آوری‌ها، در فناوری‌های آموزشی، خلق رویکردی نوین تربیتی، تحوّل در روش‌های تدریس (معلّمی) و......نقش سنّتی مربیان معلّمان و مدیران را به چالش کشیده و دستخوش دگرگونی و تغییر کرده است. 

فرهنگ آموزش با پرسش های پیشروتری مواجه شده، سوالاتی از قبیل: آیا آموزش می تواند جامعه را تغییر دهد؟ آیا آموزش برخط ( آنلاین و مجازی) می تواند جای آموزش رسمی و مدرسه ای را بگیرد؟  آیا با روش های دیروزی آموزش، بچه های امروزی را، می توان برای فردا، تربیت کرد؟ آیا هر کسی می تواند تدریس کند، آیا معلّمی فوت و فن خاصّی دارد؟ آیا مدارس، دانش آموزان را برای کار آماده می کند؟ آیا فناوری های نوین، به هوشمندتر شدن مدارس و یادگیری بهتر ، کمک می کند؟ 

این کتاب ، به مباحث اساسی از نظام آموزشی پرداخته و چالش‌ها و پرسش‌های اساسی را مطرح کرده و این نکته را خاطر نشان می‌سازد که باید مجدّداً مسئله‌هایمان را در زمینه فرهنگ آموزش بازبینی و بازاندیشی کنیم.

 خواندن کتاب چالش‌های جهانی آموزش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مطالعه‌ این کتاب، به معلّمان، مربّیان،دانشجویان، مدرسّان و مدیرانی توصیه می‌شود که پی‌جوی بهسازی و نوسازی در نظام تعلیم و تربیت کشورند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان