دانلود و خرید کتاب جدال با سرنوشت فرهام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جدال با سرنوشت اثر فرهام

کتاب جدال با سرنوشت

نویسنده:فرهام
انتشارات:بوستان مهر
امتیاز:
۳.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جدال با سرنوشت

کتاب جدال با سرنوشت نوشته فرهام، داستانی عشقی قدیمی میان آمنه و بهادر است که بر اساس یک واقعه‌ی تاریخی بازنویسی شده است. 

درباره‌ی کتاب جدال با سرنوشت

فرهام کتاب جدال با سرنوشت را بر اساس روایتی تاریخی‌ به قدمت ۱۵۰۰ ساله نوشته است. داستانی عاشقانه و جذاب از سرگذشت دختری به نام آمنه که در تب و تاب عشق پسری جوان به اسم بهادر سوخته و در آخر تسلیم سرنوشت خود می‌شود. بهادر در چنگال مرگ گرفتار است ولی آمنه که عشق چشمانش را کور کرده است و وجودش را به آتش کشیده این موضوع را چندان مهم نمی‌شمارد. آمنه دختر ثروتمندی که به همراه ندیمه‌اش زندگی می‌کند در تب و تاب این عاشقی با سرنوشتی تلخ روبه‌رو می‌شود.

کتاب جدال با سرنوشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از خواندن رمان‌های عاشقانه لذت می‌برید، کتاب جدال با سرنوشت را حتما بخوانید.

بخشی از کتاب جدال با سرنوشت

سه روز قبل از صدور حکم اعدام، مردی در خانه‌ی صابرخان را زد. صدای آشنای دوست صمیمی به نام خسرو که برای همدردی و کمک به دوست قدیمی‌اش عجله داشت. صابرخان با ناراحتی بسیار به او گفت: «تا امروز کاری از دستم برنیامده و همه‌ی تلاش خانواده برای رضایت گرفتن بی‌فایده بوده است. عمو جابر بر اجرای حکم مصر است و دست از خواسته‌ی خود برنمی‌دارد.»

خسرو پیشنهاد کرد که به دیدن مادرش حورا برود. این تنها راه چاره است؛ چرا که بهتر می‌تواند بر او اثر بگذارد. خودم از نزدیک دیده‌ام که چقدر نسبت به حرف حورا حساس و مطیع است. چند باری شاهد بودم که او چگونه توانسته تصمیم‌های پسرش را تغییر دهد. حورا بهتر از خلق و خوی او آگاه است و میتواند نظرش را عوض کند. به هر طریق ممکن راضی‌اش کن و هر چه پیشنهاد کردند بپذیر. من حاضرم که شرایط مالی آن را تأمین کنم .

صابرخان به خوبی می‌دانست که عمو جابر دست از بهادر و انتقام خون پسرش برنمی‌دارد ؛ زیرا او با لجاجت و کینه‌ایی که در دل داشت، می‌خواست تا دست و پا زدن بهادر را در چنگال مرگ و طناب دار تماشا کند. او مشتاق بود که ببیند بهادر هنگام جان دادن چگونه رفتار می‌کند؟ و چه می‌گوید؟ دوست داشت تا او هم التماس کند و به پایش بیفتد.

گویی مرگ بهادر را بهانه‌ایی برای آرامش روح پسرش مازیار می‌دانست.

نظرات کاربران

کاربر ۱۸۴۶۱۳۵بانو
۱۳۹۹/۱۱/۲۱

جملات قشنگی دارد. احساسات به طرز زیبایی آورده شده.

کاربر ۲۵۹۳۳۰۸
۱۳۹۹/۱۰/۰۹

یه داستان عاشقانه و جذاب و فلسفی توصیه می کنم بخونین

mahan
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

خیلی عالی و جذاب و دلنشین . واقعا داستان عاشقانه هس مخصوصا فصل سوم که بحث فلسفی هم داره

دی ۱۴۰۰ y
۱۳۹۹/۰۹/۱۹

داستان عاشقانه و جذاب مخصوصا فصل دوم به بعدش . چقدر روان و دلنشین هست. توصیه می کنم بخونین.

کتاب من
۱۳۹۹/۰۷/۲۵

جذاب و خواندنی. یکی از بهترین و تاثیرگذارتین داستان های عاشقانه که بحث های فلسفی و روانشناسی را هم خیلی خوب و جذاب توضیح داده. فصل سوم را بخونین . نخونین حیف هس

..
۱۳۹۹/۰۶/۱۱

فرمت کتاب خیلی بده ..چشم رو اذیت میکنه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
تا آن‌جا که من دیده‌ام، کسانی که دنیا به کامشان است، همانند کسانی که برای رسیدن به دنیا تلاش می‌کنند، مسئله دارند.
دی ۱۴۰۰ y
_عشق قادر است که رفتار ما را عوض کند و قدرتی دارد که می‌تواند بر تمام بدی‌ها و بی‌تفاوتی‌ها غلبه کند. عشق معجزه می‌کند، به طوری که انسان متکبر و خودخواه را به انسانی متواضع و نرم‌خو و بخشنده تغییر می‌دهد. عشق آدمی را به خیال می‌برد، به طوری که نگرانی‌های ما را کاهش می‌دهد و تمام مشکلات را آسان جلوه می‌دهد. عشق ما را به مانند پرنده‌ایی در آسمان رها می‌کند و به روزهای خوب آینده امیدوار کرده و قدرت مبارزه را در انسان افزایش می‌دهد.
کاربر ۲۵۹۳۳۰۸
_ رحم کنم؟! خیر، فراموشی برای من بهتر از رحم است. فراموشی را برای خود به هر نحوی که باشد، فراهم می‌کنم. دیوانگی را برای این دوست دارم که فراموشی می‌آورد. مرگ را نیز همین‌طور؛ اما هیچ یک از آن‌ها هنوز نیامده، پس باید خودم را به این کارها سرگرم کنم.
کاربر ۲۵۹۳۳۰۸
تقدیر همان که کسی توان مقابله با آن‌را ندارد و همه را متحیر می‌سازد، قانون خاص خودش را دارد. هیچ کس یارای مقابله با آن‌را ندارد، بلکه همه را اسیر خود خواهد کرد.
دی ۱۴۰۰ y
تقدیر جای خود را با خواستهٔ ما آدم‌ها عوض نمی‌کند و سری دارد که برای ما رو نمی‌کند، چون نقش و اراده‌اش مافوق ارادهٔ بشری است.
دی ۱۴۰۰ y
تا آن‌جا که من دیده‌ام، کسانی که دنیا به کامشان است، همانند کسانی که برای رسیدن به دنیا تلاش می‌کنند، مسئله دارند.
دی ۱۴۰۰ y
_آری زندگی این‌گونه است، همهٔ آن‌چه را دوست داری، نمی‌توانی به دست آوری و هر چیزی که از آن نفرت داری را نمی‌توانی از خود دور کنی.
دی ۱۴۰۰ y

حجم

۳۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

حجم

۳۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان