دانلود و خرید کتاب زنده باد مرگ نارنجی فاطمه احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنده باد مرگ نارنجی اثر فاطمه احمدی

کتاب زنده باد مرگ نارنجی

نویسنده:فاطمه احمدی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زنده باد مرگ نارنجی

کتاب زنده باد مرگ نارنجی نوشته فاطمه احمدی، داستانی جنایی درباره‌ی پرده‌برداری از راز قتل یک نویسنده است. 

درباره‌ی کتاب زنده باد مرگ نارنجی

فاطمه احمدی در داستان زنده باد مرگ نارنجی، روایتی جذاب و خواندنی از ماجرای یک قتل عجیب را بررسی کرده است. زنده باد مرگ نارنجی، داستان قتل نویسنده‌ای جوان است. هرچند که به نظر می‌رسد این پرونده بسیار عجیب و غریب‌تر باشد. احمدی برای جذاب‌تر کردن داستان، ماجراهای جالبی را در دل یکدیگر خلق می‌کند. ماجراهایی که ما را با شخصیت‌هایی عجیب، غیرقابل پیشبینی و البته مهم و موثر آشنا می‌کند و از سرنوشت هرکدام هم به صورت جدا حرف می‌زند. 

فضای داستان زنده باد مرگ نارنجی، فضایی معمایی است. پرسش‌های زیادی در طول داستان در ذهنتان شکل می‌گیرد که شما را وادار می‌کند تا انتهای داستان جلو بروید و از غافلگیری‌های آن، لذت ببرید. 

کتاب زنده باد مرگ نارنجی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان و دوست‌داران رمان‌های جنایی و پلیسی از خواندن داستان‌ کتاب زنده باد مرگ نارنجی لذت می‌برند. 

بخشی از کتاب زنده باد مرگ نارنجی

آتنه شریفان بیش‌ازاین اجازه نداد که از گم‌شدنش استفادهٔ فرهنگی/تفریحی شود و در پنجمین روز به خانه‌اش برگشت! آتنه صحیح‌وسالم بود اما یک کشور از این بازگشت، دچار سکته‌ای ناقص شد. البته اشتباه نکنید؛ این شوک از خوشحالی بازگشت آتنه نبود! این دختر حتی خودش هم نمی‌دانست، با برگشتنش مرتکب چه خیانتی شده است. نرخ بیکاری دوباره سربه‌فلک کشید و کاسبی اردوهای ایران‌گردی هم کساد شد! می‌دانید چند نفر در کمپین‌های جستجو، یک‌دل‌نه‌صددل عاشق یکدیگر شده بودند؟ اکنون تکلیف آن‌ها چه می‌شد! دیگر گم‌شده‌ای در کار نبود و باید درِ کمپین‌ها تخته می‌شد. و چه غم‌انگیز که دیگر اوضاع، اورژانسی نبود تا عشق‌های اضطراری شکل بگیرند! شاید این بار باید کمپینی با عنوان «عشق‌های نیمه‌کاره» به راه می‌افتاد! اکنون می‌توانید عمق فاجعه را تصور کنید؟ بعید نبود که عده‌ای بخواهند آتنه شریفان را زنده‌زنده بسوزانند؛ به‌راستی که این دختر خیانت‌کاری ملی بود!

پدر آتنه اعلام کرد که دخترش بدون اطلاع آن‌ها به دیدن دوستش رفته بوده و به خیال خودش، غائله را ختم کرد. یعنی همین بود تمام ماجرا؟ چندین روز پویش و نگرانی برای یک مهمانی بدون‌اطلاع! مردم - منظور آن عدهٔ بسیار بسیار اندکی‌ست که تمام وقت خود را صرف فضای مجازی می‌کنند! - که نمی‌خواستند باور کنند چند روز بیخودی نگران بوده‌اند، دست به انتشار شایعات عجیبی زدند؛ شایعاتی که حتی خودشان هم از شنیدنش شاخ در می‌آوردند! اما چه می‌توانستند بکنند؟ نباید اجازه می‌دادند آن‌همه پریشانی، یک‌باره دود شود و به هوا برود. دروغ‌های شاخ‌دار بهتر از حقیقت مایوس‌کننده بود. بهتر بود شایعه بسازند تا اینکه ملتی فریب‌خورده به نظر بیایند!

پدر آتنه در پیامی رسمی از مردم ایران عذرخواهی کرد که نگرانشان کرده اما نمی‌دانست بهای یک‌ثانیه نگران‌کردن مردم چقدر سنگین است؛ چه برسد به چندین‌روز بی‌تابی و جستجو!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

حجم

۲۴۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

قیمت:
۶۱,۶۵۰
تومان