دانلود و خرید کتاب مرکز توجه: با ساده کردن زندگی، بهره‌وری خود را دو برابر کنید و به همه هدف‌هایتان برسید برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرکز توجه: با ساده کردن زندگی، بهره‌وری خود را دو برابر کنید و به همه هدف‌هایتان برسید اثر برایان تریسی

کتاب مرکز توجه: با ساده کردن زندگی، بهره‌وری خود را دو برابر کنید و به همه هدف‌هایتان برسید

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مرکز توجه: با ساده کردن زندگی، بهره‌وری خود را دو برابر کنید و به همه هدف‌هایتان برسید

برایان تریسی ( -۱۹۴۴ )، سخنران انگیزشی و نویسنده کتاب‌های پرفروش روانشناسی کاربردی است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: « برنامه‌ریزی راهبردی شخصی ابزاری است که برای رسیدن از نقطه‌ای که در آن قرار دارید به نقطه‌ای که می‌خواهید به آن برسید، استفاده می‌کنید. تفاوت میان استفاده از برنامه‌ریزی راهبردی شخصی و زندگی کردن بدون برنامه، شبیه تفاوت رانندگی کردن با اتومبیل و دوچرخه‌سواری است. هر دو شما را از نقطه (الف) به نقطه (ب) می‌رسانند، اما اتومبیل یا برنامه‌ریزی راهبردی شخصی به سرعت و سهولت بیشتری شما را به مقصد می‌رساند. خوشبختانه، برنامه‌ریزی راهبردی شخصی روشی آهنگین و نظم‌دار برای فکر کردن و عمل نمودن است. بنابراین همان‌طور که تایپ کردن یا رانندگی را می‌آموزید، این مهارت را هم می‌توانید یاد بگیرید. علت مؤثر واقع شدن برنامه‌ریزی راهبردی این است که زمان و پول هنگفتی را برای شما صرفه‌جویی می‌کند. با اندیشیدن به سؤالات کلیدی و مفاهیم راهبردی، خیلی زود به انجام دادن کارهایی می‌پردازید که بیشتر شما را به هدف‌هایتان نزدیک می‌کند. به طور هم‌زمان، از انجام دادن کارهای غیر مهم خودداری می‌ورزید. کارهای بیشتری را به درستی انجام می‌دهید و از اشتباه کار کردن پرهیز می‌کنید. این‌گونه با سرعت بیشتری به نتیجه می‌رسید، در مسیر حرکت سریع قرار می‌گیرید. هدف برنامه‌ریزی راهبردی برای شرکت، افزایش بازدهی سهام است. سهام آن مبلغ پولی است که سهامداران در شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌اند. هدف برنامه‌ریزی راهبردی در تجارت، سازماندهی مجدد و دادن ساختار نو به فعالیت‌های شرکت برای دستیابی به بازده با کمیت و کیفیت بیشتر و بهبود سوددهی است».
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

ایمان
۱۳۹۵/۰۲/۰۹

ای کاش کتاب روانشناسی عزت نفس "ناتانیل براندن هم بگذارید

ایمان
۱۳۹۵/۰۲/۰۹

این کتاب به ما یاد میدهد چگونه بهینه تر باشیم... واقعا کتاب خوبی هست.

۲۲۶۴۹۲۶
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

عالی عالی عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

حجم

۲۷۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان