دانلود و خرید کتاب شیب (خلاصه کتاب) ست گودین ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شیب (خلاصه کتاب) اثر ست گودین

کتاب شیب (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب شیب (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی شیب اثری از ست گودین، نویسنده معروف کتاب پرفروش گاو بنفش است.

میکروکتاب‌ چکیده‌ای از کتاب اصلی است که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

گودین در این کتاب به شکلی بسیار ساده به شما نشان می‌دهد که چگونه با عبور از موانع و تغییر مسیر به موقع بتوانید به موفقیت برسید. موضوع اصلی که بارها در کتاب به آن تاکید شده «جا زدن یا پا پس کشیدن» است. اگر برای رسیدن به موفقیت با چالش روبرو هستید، این میکروکتاب و قانون جا زدن آن، می‌تواند به شما کمک کند.

 شنیدن کتاب شیب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران کتاب‌های موفقیت و انگیزشی.

 درباره ست گودین

ست گودین، نویسنده، کارآفرین و سخنران برتر آمریکایی است. بیشتر فعالیت‌های او در زمینه کسب‌وکار است و به کارآفرینانی که در مسیر موفقیت خود با مشکل روبرو شدند، مشاوره می‌دهد. او ضمن نوشتن مقالات در برترین نشریات روز دنیا، کتاب‌های مهمی از جمله «شیب» و «گاو بنفش» را نوشته است که توانسته در دنیای کسب‌وکار سر و صدای زیادی به پا کند.

نظرات کاربران

حسین یزدی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

سلام کتاب را که خوندم به نظرم رسید برا شما هم‌تعریف کنم که‌داخل‌کتاب فرایند هایی را بهش اشاره می کنه که هر زندگی باهاش مواجه هست. خوندن این کتاب را به رفقایی که بازاریابی می خونن به نظرم میشه هدیه داد.

محمدحسن
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

کلا خود کتاب شیب را میشه یک ساعته خواند آخر میکرو کردن این کتاب دیگر چه صیغه ای است؟! مورچه چیست که کله پاچه اش باشد؟! خود کتاب را قبلا خونده بودم و خوندن این میکرو کتاب را اصلا توصیه نمی‌کنم

baranfotohi
۱۳۹۹/۰۹/۲۹

kashkharidani nabodtahame mikhondan

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
قبل از جا زدن ۳ سوال از خودتان بپرسید: سوال اول: آیا من ترسیدم؟ جا زدن را نباید با ترسیدن یکی دانست. اگر کسی به خاطر ترس جا بزند، بدترین نوع جا زدن را انتخاب کرده است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که اگر ترسیده‌اید، کمی صبر کنید و بعد از اینکه ترستان از بین رفت، جا بزنید.
محمدحسن
گاهی فکر می‌کنیم که کسب‌وکارهای موفق یک شبه به موفقیت رسیدند، اما اینطور نیست. آن‌ها هم دورانی از سختی و بلوغ را پشت سر گذاشتند که حتما ما در آن دوران شاهد آن نبودیم.
محمدحسن
هرگز کاری را نصفه و نیمه رها نکنید.
محمدحسن

حجم

۲۹٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۲۹٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان