دانلود و خرید کتاب خنده‌ی تلخ فاطمه نیک سیرت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خنده‌ی تلخ اثر فاطمه نیک سیرت

کتاب خنده‌ی تلخ

انتشارات:نشر عطران
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خنده‌ی تلخ

کتاب خنده‌ی تلخ نوشته فاطمه نیک‌سیرت زندگی‌نامه روان سباستین اتکینسون یا مِستر بین را روایت می‌کند. 

نشر عطران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با انتشار کتاب‌های حوزه مهندسی آب و فاضلاب آغاز کرد. اکنون در زمینه‌های گوناگون از جمله علمی، آموزشی و ادبیات فعالیت می‌کند. این نشر تاکنون جشنواره‌های مختلف ادبی نیز برگزار کرده است.

در حال حاضر بخشی از کتاب‌های نشر عطران با هدف رفع نیازهای آموزشی قشر متخصص تامین می‌شوند و بخشی دیگر موضوعات ادبی و هنری دارند.

خواندن کتاب خنده‌ی تلخ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به خواندن زندگی‌نامه هنرمندان

 درباره روان سباستین اتکینسون

روان سباستین اتکینسون در ۶ ژانویه ۱۹۵۵ در شهر دورام انگلستان متولد شد. او یک کمدین بازیگر و نویسنده انگلیسی است که عمده شهرت خود را مدیون بازی در نقش مِستر بین است. او پس از اتمام تحصیلاتش در رشته مهندسی برق در دانشگاه نیوکاسل در سال ۱۹۷۷ برای اخذ مدرک فوق لیسانس وارد دانشگاه آکسفورد شد و همزمان زندگی هنریش را آغاز کرد. او در نمایش نامه‌هایی که در دانشکده هنرهای نمایشی آکسفورد اجرا می شد نقش آفرینی می‌کرد. او پس از مدتی مجری برنامه تلویزیونی کمدی شد و در این برنامه بود که توانایی‌هایش را در استفاده بجا و درست از حرکات صورت و خلق شوخی‌های بصری نشان داد تا جایی که بینندگانش او را مردی با صورت پلاستیکی نامیدند. در دهه ۸۰ او در سریال کمدی به نام (بلک ادر) بازی کرد که ۴ سری با استقبال بسیار خوبی از سوی بینندگان تلویزیون روبرو شد. از دیگر نقش‌های اتکینسون که او را از محبوبیتی بیش از پیش برخوردار ساخت نقش مِستر بین بود.


نظرات کاربران

حسین
۱۴۰۲/۰۷/۰۸

ضعیف. غیر جذاب و غیرحرفه‌ای

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان