دانلود و خرید کتاب المدرسة القرآنیة سید محمدباقر صدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب المدرسة القرآنیة اثر سید محمدباقر صدر

کتاب المدرسة القرآنیة

معرفی کتاب المدرسة القرآنیة

المدرسة القرآنیة مجموعه درس‌های شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر در زمینه تفسیر موضوعی است. بخشی از این مجموعه، از نوشته‌های آن بزرگوار و بخشی دیگر برگرفته از درس‌هایی است که آن شهید سعید در حوزه علمیه نجف اشرف در جمع طلاب علوم دینی ارائه فرموده و توسط شاگردانش گردآوری شده است.

گره‌گشایی از معضلات و پیچیدگی‌های فکری و پاسخ‌گویی به پرسش‌های دانش‌آموختگان عصر حاضر که بیشتر تحت‌تأثیر مکتب‌های فکری مادی غرب و شرق بودند هدف از ارائه این درس‌هاست.

مؤلف شهید با بهره‌گیری از نبوغ ذاتی، نگاه تیزبین و ذهن مبتکر خود و با تسلط عمیق بر اسلام و اطلاع دقیق از مکاتب غربی، بسیار استادانه و عمق دیدگاه قرآن در موضوع سنت‌های تاریخ و مؤلفه‌های تشکیل‌دهنده جامعه و نقش انسان در صحنه تاریخ، طبیعت و مناسبت‌های اجتماعی را مطرح ساخته و ضمن پذیرش قانونمندی حرکت انسان در جامعه و تاریخ، هرگونه نگاه جبرگرایانه را در این زمینه رد کرده و برتری اندیشه دینی و الهی را در رویارویی با مکاتب الحادی به اثبات رسانده است.

سایر مطالب کتاب درباره علوم قرآن و دانش تفسیرِ این کتاب مقدس و نیز مقالاتی در موضوعات مختلف قرآنی است. ژرف‌اندیشی‌ها و نوآوری‌های بسیار این مجموعه، بی‌شک توشه راه هر انسان جست‌وجوگری است که تشنۀ معارف ناب آخرین پیام جاوید آسمانی برای ساکنان کرۀ خاکی است.

خواندن کتاب المدرسة القرآنیة را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پژوهشگران و دانشجویان علوم قرآنی و تفسیر.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان