دانلود و خرید کتاب روزنامه‌نگاری برند اندی بول ترجمه مریم چهاربالشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روزنامه‌نگاری برند اثر اندی بول

کتاب روزنامه‌نگاری برند

معرفی کتاب روزنامه‌نگاری برند

کتاب روزنامه‌نگاری برند اثر اندی بول کتاب راهنمایی برای ارتباط صاحبان کسب‌وکار و سازمان‌ها با دنیای رسانه های امروزی است. 

در ساختارهای ارتباطی کلاسیک، ‫واحدهای‫روابط‫عمومی سازمان‌ها ‫‫با‫سازوکارهای‫ سنتی‫ تلاش می‫کردند‫ ارتباط‫ سـازمان‫ با‫ ذی‫نفعان ‫را‫ تنظیم‫کنند،‫ اما‫ از‫آن‫جا‫ که‫ دامنه‫ دگردیسی ‫ارتباط‫ سازمان ‫با‫ ذی‌نفعان ‫بسیار‫گسـترده ‫شده است، دیگر سازوکارهای سنتی جوابگوی ارتباط سازمان‌ها و رسانه‌ها نیست، پس مسئله این است که سازمان‌ها باید درک خود از روزنامه‌نگاری، رسانه و در کل ارتباطات را با آن‌چه در عمل در حال اتفاق افتادن است، ارتقا دهند.

کتاب پیش رو در حقیقت کمکی در همین راستا، برای درک بهتر شریط و حرکت به سمت آن است. این کتاب توضیح می دهد که سازمان‌های غیر رسانه‌ای چگونه می‌توانند ارتباطشان را با رسانه‌ها تنظیم و مدیریت کنند. 

 کتاب یک رویکرد تئوریک و یک رویکرد عملیاتی را دنبال می کند. در بخش تئوریک خواننده با مبانی آشنا می‌شود و در بخش عملیاتی کتاب، مخاطب از یک سو با کمک گرفتن از نمونه‌های واقعی بخش تئوریک را درک می‌کند و از سوی دیگر به صورت مستقل با تجارب شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف آشنا می‌شود.

خواندن کتاب روزنامه‌نگاری برند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه مدیران و مسئولان روابط عمومی سازمان‌ها

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان