دانلود و خرید کتاب روزی نیم ساعت خشایار فخاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روزی نیم ساعت اثر خشایار فخاریان

کتاب روزی نیم ساعت

معرفی کتاب روزی نیم ساعت

روزی نیم ساعت نوشته دکتر خشایار فخاریان به اهمیت ورزش و تندرستی در زندگی پرسرعت امروزی پرداخته است.

 درباره کتاب روزی نیم ساعت

او در این کتاب شرح داده است که چگونه با روزی نیم‌ساعت ورزش زندگی شادتر، سالم‌تر و پرتحرک‌تری باری خود بسازیم. سپس در سه فصل جدا از هم به معرفی تمرینات ایروبیک، بدنسازی و کششی‌ای پرداخته است که می‌توانیم به راحتی در خانه و بیرون از خانه آنها را انجام دهیم و در نهایت نکات مهمی درباره اصول تغذیه در سلامت مطرح کرده است.

خواندن کتاب روزی نیم ساعت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست داران کتاب های سلامت و سبک زندگی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

 بخشی از کتاب روزی نیم ساعت

تمرین اروبیک (هوازی) به فعالیتی گفته می‌شود که از نظر شدت اجرا کم یا متوسط باشد و معمولاً اجرای آن تمرینات از ده دقیقه تا چند ساعت طول می‌کشد و در حقیقت طی انجام آن عضلات بدن در مدت طولانی با فشار کم و تحرک زیاد به فعالیت می‌پردازند. فعالیت‌هایی از قبیل دویدن آهسته، پیاده‌روی، شناکردن، دوچرخه سواری و… از جمله تمرینات اروبیک محسوب می‌شوند.

نوع دیگری از تمرینات اروبیک که در باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی انجام می‌شود این است که حرکات بدنسازی بدون وزنه یا با وزنه‌های سبک انجام می‌شوند، طوری که حرکات دو تا سه دقیقه بدون این که فشار بیش از حد به عضلات وارد شود،‌ طول بکشند.

تمرینات اروبیک جدای از این که مفرح و سوزانندهٔ کالری هستند، باید به عنوان شروع هر تمرین دیگری هم در نظر گرفته شوند، به این معنی که حتی اگر شما قصد دارید، تمام نیم

ساعت تمرین روزانهٔ خود را به حرکات کششی اختصاص دهید، باید حداقل چهار دقیقه را به حرکات اروبیک اختصاص بدهید، مگر این که مشکل خاصی مانند منع پزشکی وجود داشته باشد.

حرکات اروبیک که در ادامه شرح داده می‌شوند بهتر است به ترتیبی که شرح داده شده‌اند، اجرا شوند.

در صورتی که مایل هستید در طی نیم ساعت جلسهٔ تمرین خود، فقط به تمرینات اروبیک بپردازید، لازم است، حرکات را از ابتدا تا انتها دو یا سه بار تکرار کنید.

مدت اجرای حرکات بین یک تا سی دقیقه است، یعنی اگر مایل هستید، می‌توانید نیم ساعت، فقط پیاده‌روی کنید یا دو درجا بزنید، یا این که مدت زمان کوتاه‌تری را به اجرای این حرکات اختصاص داده و حرکات دیگر را نیز به مدت زمان دلخواه در برنامهٔ خود بگنجانید.

بهترین حالت اختصاص چهار تا هفت دقیقه به پیاده‌روی و دو درجاست و دو تا چهار دقیقه به حرکات دیگر.

از آن جا که حرکات اروبیک تمریناتی پویا و پرتحرک هستند، قبل از پرداختن به آنها باید فضای مناسبی در منزل انتخاب کنید تا دچار آسیب‌دیدگی نشوید یا ضرر مالی به خودتان نزنید.



نظرات کاربران

کاربر ۲۲۰۷۷۳۳
۱۴۰۱/۰۲/۱۴

کتاب بسیار عالی و مفید و کاربردی برای کسانی که می خواهند در منزل ورزش کنند.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۲۷,۵۰۰
تومان