دانلود و خرید کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۶ جیمز اسکینر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۶ اثر جیمز  اسکینر

کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۶

معرفی کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۶

جیمز اسکینر، رویس کروگر و مارک ویکتور هانسن، سخنران و نویسنده کتاب‌های انگیزشی هستند.

کتاب ۱۰۱ ایده برتر، یک مجموعه ده جلدی است که در هر جلد این کتاب، به ۱۰ موضوع در حوزه روانشناسی کاربردی و مهارت‌های زندگی کاربردی و اجتماعی پرداخته می‌شود.

در بخشی از فصل «ده فرمان تجارت» از کتاب ششم این مجموعه می‌خوانیم:

«... تجارت با مردم ارتباط تنگاتنگ دارد. مهم نیست که سیستم شما چقدر خوب است، در پایان روز، افراد بد می‌توانند راهی را برای به هم ریختن اوضاع بیابند. بزرگترین اشتباهی که مدیران ارشد مرتکب می‌شوند این است که فکر می‌کنند پول کافی برای استخدام بهترین افراد را ندارند. شما به این دلیل پول کافی برای استخدام بهترین افراد ندارید چون از اول بهترین افراد را استخدام نکردید!

افراد ممتاز، هزینه‌هایی را که برایشان کرده‌اید، جبران می‌کنند. آنها برایتان سودآور خواهند بود. هرگز از استخدام افراد ممتاز، پشیمان نمی‌شوید.

هرگز نباید به این فکر کنید که برای استخدام یک فرد چقدر باید هزینه کنید، بلکه به این فکر کنید که آن شخص چقدر می‌تواند در رسیدن شما به هدف نهایی و رشد تجارتتان، کمک کند.

بسیاری از تجارت‌های بزرگ، توسط افرادی که دوست و آشنا را استخدام می‌کردند و این افراد شایستگی لازم را نداشتند، از بین رفته‌اند.

هرگز نباید افرادی را که دوست ندارید اوقات فراغتتان با آن‌ها بگذرانید، استخدام کنید. آنها فرهنگ شما را تخریب می‌کنند. یک تاجر خوب کسی است که می‌توان با او صمیمی بود. در نهایت، مشتریان شما باید بتوانند با فرد مورد نظر احساس راحتی کنند! اما دوستی نمی‌تواند جایگزین شایستگی و تجربه شود...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۳۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان