دانلود و خرید کتاب از مدرسه‌ی سرخ‌پوست‌ها مجید ملامحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از مدرسه‌ی سرخ‌پوست‌ها اثر مجید ملامحمدی

کتاب از مدرسه‌ی سرخ‌پوست‌ها

معرفی کتاب از مدرسه‌ی سرخ‌پوست‌ها

قصه‌های امام خمینی و بچه‌ها (۳)؛ از مدرسه سرخ‌پوست‌ها، کتاب سوم از مجموعه قصه‌های امام خمینی و بچه‌ها است که مجید ملامحمدی آن را تالیف کرده است. وحید خاتمی نیز تصویرگر این مجموعه زیبا است.

قصه‌های امام خمینی و بچه‌ها شامل‌ فرازهای آموزنده و داستان‌های اخلاقی از زندگی امام خمینی و ارتباط صمیمانه‌اش با دیگران به ویژه کودکان است.

«صورتت مثل گل است»، «من امام می‌شوم»، «از مدرسه سرخ پوست‌ها» و «گردن‌بندی که به ایران سفر کرد» عناوین کتاب‌های این مجموعه هستند.

داستان‌های این مجموعه از منابعی همچون پابه‌پای آفتاب، در سایه آفتاب، برداشت‌هایی از سیره امام و پرتوی از خورشید الهام گرفته شده‌اند.

خواندن مجموعه قصه‌های امام خمینی و بچه‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مجموعه جذاب برای کودکان و نوجوانان نوشته شده تا آنها را با شخصیت رهبر انقلاب اسلامی بیشتر آشنا کند.

درباره مجید ملامحمدی

مجید ملامحمدی متولد ۱۳۴۷ در شهر قم است. اولین اثر داستانی او در سال ۱۳۶۸ در مجله‌ سلام بچه‌ها چاپ شد و نخستین شعرش هم با عنوان «مترسک و کلاغ» در همان سال در مجله‌ کیهان بچه‌ها انتشار یافت.

ملامحمدی در حال حاضر عضو تحریریه‌ مجله‌های سلام بچه‌ها، سردبیر مجله پوپک و مسئول شعر مجله‌ ماهانه‌ ملیکا است. او تا کنون تعداد زیادی کتاب در حوزه کودک و نوجوان منتشر کرده است که می‌توان به مجموعه هفت جلدی «قصه ستاره‌ها»، «شما اسماعیل را ندیدید؟»، «نامه‌ای برای یک دوست»، «مهمان‌های ناخوانده ترسو»، «آرزوی بزرگ، خیلی بزرگ»، «من ماه را بوییدم»،‌ «تیمور لنگ»، «مثل گل یاس»، «آن سواران سیاه‌پوش»، «خوابی پر از شکوفه و شاپرک»، ‌«من بی تو هرگز»، «خداحافظ مدینه»، «اویس، تنهاترین ستاره»، «رنگین کمانی از نور» و «مردی مثل کوه» اشاره کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه