دانلود و خرید کتاب ابر جمشید سپاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ابر

کتاب ابر نوشته جمشید سپاهی است که توسط کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب ابر

ابر کوچک و مهربانی روی آسمان پرواز می‌کرد و دلش می‌خواست ببارد اما با خودش می‌گفت کجا ببرم که قطره‌های برای کسی مفید باشد پس راه افتاد اول به دریا رسید با خودش فکر کرد در دریا می‌بارم اما دریا پر از آب بود قطره‌های او به درد کسی نمی‌خورد راه افتاد و به روستا رسید خواست ببارد دید مادربزرگ لباس‌هایش را روی بند انداخته و اگر ببارد او را غمگین می‌کند و پس راه افتاد تا باز هم برود تا اینکه بعد از مدتی حس کرد جای درست را پیدا کرده است اما این جای درست کجا بود؟ اگر می‌خواهید بدانید ابر کوچک کجا را پیدا کرد می‌توانید این کتاب جذاب را بخوانید.

خواندن کتاب ابر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات داستانی و والدینی که دوست دارند برای فرزندانشان قصه بخوانند، مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

Eli N
۱۳۹۹/۰۷/۰۸

من داستان را دوست نداشتم مخصوصا داستان دوم. هستند کسایی که تفاوت دارند با دیگران، که حتی این تفاوت دست خودشون نیست و اینجوری هستند. ولی راه حل این نیست که شبیه دیگران بشوند. (حتی اگر تفاوت ظاهری نباشه باز

- بیشتر
☆~mobina~☆
۱۳۹۹/۰۷/۰۵

خیلی شیرین بود.من به شخصه خوشم اومد👌🏻😍🤍

farshid firozan
۱۴۰۰/۰۸/۲۰

داستان اول به نام ابر شیرین بود اما داستان دوم خوب نبود چون به بچه این پیام را میرساند اگر می خواهی در جمع پذیرفته شوی حتما باید همرنگ جمع شوی و تفاوتهای خودت را فراموش کنی و در واقع

- بیشتر
کاربر ۲۵۴۱۶۹۸
۱۳۹۹/۰۹/۱۳

خوب نبود... :/

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان