دانلود و خرید کتاب این جا مال من است ژروم رویی لیر ترجمه بهمن رستم آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این جا مال من است اثر ژروم رویی لیر

کتاب این جا مال من است

معرفی کتاب این جا مال من است

کتاب این جا مال من است داستانی از ژروم رویی لیر است که با ترجمه بهمن رستم آبادی می‌خوانید. این داستان تصویری و زیبا، درباره کودکی است که جایی را برای خودش مشخص کرده است و به هیچ موجودی اجازه نمی‌دهد به آنجا، محدوده مخصوصش وارد شود...

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب این جا مال من است

این کتاب یک داستان جذاب دارد که به وسیله تصاویر روایت می‌شوند. متن کتاب بسیار کوتاه است اما تصاویر آنچنان گویا هستند که نیازی هم به متن احساس نمی‌شود. 

داستان درباره کودک کوچکی است برای خودش محدوده‌ای مشخص می‌کند. خط می‌کشد و می‌گوید: این جا مال من است. به این ترتیب به هیچ موجودی اجازه نمی‌دهد که وارد محدوده‌اش شود. او در جای مخصوص خودش، به آرامی زندگی می‌کند اما کم‌کم چیزی او را اذیت می‌کند. او تنهاست و هیچ دوستی ندارد. آیا می‌تواند کاری کند که به این وضعیت خاتمه دهد؟

این داستان را می‌توانید همراه با کودکان بخوانید و از آن‌ها بخواهید تا راوی ماجرا باشند و قصه را تعریف کنند. بدون شکل، نگاه آن‌ها به ماجرا شگفت‌زده‌تان می‌کند. 

کتاب این جا مال من است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب این جا مال من است یک کتاب عالی است که به خردسالان اهمیت دوستی، آشنایی با دیگران و شریک شدن را می‌آموزد. والدین و مربیان نیز می‌توانند از محتوای عالی این کتاب برای طرح درس یا گفتگو با کودکان استفاده کنند.

نظرات کاربران

f.b
۱۴۰۳/۰۱/۲۰

کتاب با کمترین کلمات و با تصاویر واضح مفهومش را می رساند. #1403-4

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان