دانلود و خرید کتاب درمان فراشناختی در کاهش افسردگی و اضطراب محمد خانی نر گی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درمان فراشناختی در کاهش افسردگی و اضطراب اثر محمد خانی نر گی

کتاب درمان فراشناختی در کاهش افسردگی و اضطراب

معرفی کتاب درمان فراشناختی در کاهش افسردگی و اضطراب

کتاب درمان فراشناختی در کاهش افسردگی و اضطراب، اثر پژوهشی محمد خانی نرگی به بررسی روش‌های مختلف درمانی برای درمان اختلالات مختلف از جمله اضطراب و افسردگی می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب درمان فراشناختی در کاهش افسردگی و اضطراب

افسردگی و اضطراب از فلج‌کننده‌ترین بیماری‌ها و فراگیرترین بیماری‌های عصر معاصر هستند که علل زیادی دارند. آمار بالای مبتلایان به افسردگی و اضطراب در سراسر دنیا نشان می‌دهد که این دو بیماری با سرعت در حال رشد در دنیا هستند. اما چه راهکارهایی می‌توان برای رفع و درمان آن ارائه کرد؟ درمان فراشناختی رویکرد نو ظهوری است که به جای تمرکز بر محتوای تفکر بیمار بر کاهش فرآیندهای شناختی غیرمفید و تسهیل پردازش فراشناختی تأکید می‌کند. بر این اساس مراجع و درمانگر درمان از طریق گفتگو برای معالجه بیماری‌های روانی آغاز به کار می‌کنند. درطی درمان مراجع در مورد افکار خود باور دارد و اینکه ذهن آنها چگونه کار می کند، دست پیدا کند (که به آن باورهای فراشناختی گویند). درمانگر می‌کوشد به مراجع نشان دهد که چگونه این باورها به پاسخ هایی غیرمفید به این افکار منجر شده که سبب طولانی شدن و یا بدتر شدن علائم آن می‌شود و در نهایت به پاسخ دادن به این افکار به گونه‌ای که سبب کاهش علائم شود، منتهی می‌شود. محمد خانی نرگی در کتاب درمان فراشناختی در کاهش افسردگی و اضطراب به بررسی علائم روان‌شناختی می‌پردازد که در بیماری‌های جسمی بروز می‌کنند و راهکارهایی برای رفع و درمان آن نشان می‌دهد.

کتاب درمان فراشناختی در کاهش افسردگی و اضطراب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب درمان فراشناختی در کاهش افسردگی و اضطراب یک کتاب مفید و خواندنی برای تمام کسانی است که دوست دارند با این نحوه‌ی درمان آشنا شوند و با اضطراب و افسردگی خداحافظی کنند. مشاوران و روان‌شناسان نیز می‌توانند از محتوای کتاب درمان فراشناختی در کاهش افسردگی و اضطراب استفاده کنند. 

بخشی از کتاب درمان فراشناختی در کاهش افسردگی و اضطراب

افسردگی، اضطراب، احساس ضعف، احساس ناراحتی و ... از جمله علائم روان شناختی هستند که در بسیاری از بیماری‌های جسمی علی‌الخصوص در بیماری‌های صعب‌العلاج از جمله سرطان، بیماری‌های قلبی مزمن، دیابت و ... مشاهده می‌شود. یکی از بیماری‌های که به سرعت در حال شیوع است، بیماری دیابت می باشد. بیماری دیابت علاوه بر علائم فیزیکی با علائم روان شناختی مثل افسردگی، اضطراب، احساس ناراحتی، ترس‌های خودبیمارانگارانه همراه است. معمولا بیماران دیابتی بسیار حساس بوده و واکنش‌های افراطی به استرس نشان می‌دهند. دیابت می تواند معضلات روانی و جسمانی زیادی به همراه داشته باشد مانند: اختلالات قلبی، کوری، از دست دادن اشتها، خستگی مفرط، افسردگی، اضطراب، اعمال شناختی، هذیان‌ها و توهم‌های گاه به گاه.

بنابراین در کنار درمان عوارض جسمی، درمان یا کاهش علائم روان شناختی این بیماران نیز باید مورد توجه قرار گیرد. 

نظرات کاربران

بهاره مظاهری
۱۳۹۹/۰۵/۲۵

به نظر میرسه که این کتاب در واقع پایان نامه نویسنده هست چون دقیقا ساختار یک پایان نامه رو داره و به همین دلیل به درد مطالعه عموم نمیخوره. شاید متخصصان بتوانند ازش استفاده کنند.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان