دانلود و خرید کتاب افزایش نفوذگذاری در یک روز الیزابت کانکه ترجمه ستاره کریمیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افزایش نفوذگذاری در یک روز اثر الیزابت کانکه

کتاب افزایش نفوذگذاری در یک روز

معرفی کتاب افزایش نفوذگذاری در یک روز

کتاب افزایش نفوذگذاری در یک روز نوشته الیزابت کانکه و ترجمه ستاره کریمیان، درباره‌ی پرورش مهارت‌های متقاعدسازی و نفوذگذاری بر دیگران است و راهکارهای کاربردی برای رسیدن به این هدف ارائه می‌کند.

درباره‌ی کتاب افزایش نفوذگذاری در یک روز

همه‌ی افراد از اینکه دیگران صدایشان را بشوند و به حرفشان گوش کنند، خوششان می‌آید. اما افراد کمی در دنیا پیدا می‌شوند که توانایی چنین کاری را داشته باشند. ممکن است ما جز همان دسته افرادی باشیم که همیشه تحت تاثیر این توانایی در افراد قرار می‌گیریم و کاری را که از ما خواسته‌اند، دقیقا به همان شیوه‌ی مورد نظر انجام می‌دهیم. اما اگر بخواهیم جز دسته‌ی دیگر باشیم چطور؟ چگونه می‌توانیم با استفاده و کمک گرفتن از روش‌های اخلاقی، با حفظ احترام طرف مقابل، افراد را متقاعد کنیم تا به خواسته‌های ما جواب مثبت دهند؟

متقاعدسازی و نفوذگذاری دو مهارتی هستند که باید در خودمان پرورش دهیم تا بتوانیم به خواسته‌هایی که داریم برسیم. در یک تعریف ساده می‌توان متقاعدسازی و نفوذگذاری را راهنمایی افراد در تصمیم‌گیری بر مبنای اطلاعات موثق و رابطه‌ی سالمی که با ما دارند، دانست. در نهایت این موضوع به این منجر می‌شود تا آنچه را که به صلاحشان است انجام دهند. نکته‌ای که باید در این مورد رعایت کنیم این است که افراد دانا هنگام متقاعد ساختن و نفوذ گذاردن بر مردم احترام آنها را حفظ می‌کنند. این افراد، با انتخاب واژگان مناسب و رفتار غیرکلامی خود، می‌کوشند دریابند که طرف مقابلشان چگونه آدمی هست. الیزابت کانکه در کتاب افزایش نفوذگذاری در یک روز راهکارهایی برای همه‌ی افراد دارد و به آن‌ها می‌آموزد چطور می‌توانند دیگران را با خود، همسو، هم‌نظر و متقاعد سازند. 

کتاب افزایش نفوذگذاری در یک روز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید نفوذ مثبتتان را روی دیگران افزایش دهید، مخاطب اصلی کتاب افزایش نفوذگذاری در یک روز هستید. کتاب افزایش نفوذگذاری در یک روز برای تمام مدیران نیز مطالبی خواندنی دارد. 

بخشی از کتاب افزایش نفوذگذاری در یک روز

متقاعدسازی و نفوذگذاری، هر دو، متضمن تغییر عمدی در نگرش و رفتار هستند، ولی شیوه‌ی این تغییر متفاوت است. وقتی شما عمداً سعی می‌کنید با واژگان و کردار خود رفتار دیگری را تغییر دهید، عمل متقاعد کردن را انجام می‌دهید. اگر بتوانید افکار، احساسات، و رفتار دیگری را بر اساس شخصیت خود تغییر دهید، عمل نفوذ گذاشتن را انجام می‌دهید

در نفوذگذاری، شما بهترین پیامد را تصور می‌کنید و افراد را برمی‌انگیزانید که آن تصور را به واقعیت تبدیل کنند. برای مثال، برخی از رهبران قادرند صرفا به وسیله‌ی نیروی شخصیت خود و بدون به زبان آوردن خواسته‌شان باعث تغییر شوند. آن‌ها، در گذر زمان، ذخیره‌ای از اعتماد و اعتبار برای خود ایجاد کرده‌اند. در مقابل، متقاعدسازی روشی است که با ارائه‌ی یک مدرک یا استدلال عقیده‌ی دیگران را تحت تأثیر قرار می‌دهد و آنها را مجاب می‌کند که اطلاعات خاصی را باور کنند.

نفوذگذاری و متقاعدسازی، هر دو، یک هدف مشترک دارند: که در رفتار و نگرش فرد تغییر ایجاد کنند. متقاعدسازی شما را ملزم می‌کند که خواسته‌ی خود را بیان کنید، در حالی که نفوذگذاری از طریق ارائه‌ی یک الگو و سرمشق بی‌سر و صدا کار می‌کند. وقتی شما با عرضه‌ی مدرک و استدلال عقیده‌ی یک نفر را تحت‌تأثیر قرار می‌دهید، آگاهانه مشغول متقاعد کردن هستید. وقتی افراد بر پایه‌ی شخصیت شما نگرش، احساسات، و رفتار خود را تغییر می‌دهند، مشغول نفوذگذاری هستید.

فهرست

  • مهیا کردن مقدمات متقاعدسازی و نفوذگذاری
  • کارها را با کمک دیگران انجام دهید
  • رهبری با سرمشق: خلق شانس بزرگ در سکوت
  • از اینجا به کجا می‌رویم 

نظرات کاربران

sahar
۱۳۹۹/۰۶/۰۳

بعضی از نکاتی که داشت رو دوست داشتم و برخی رو نه درکتاب توضیح داده شد که باید مهربان و با اعتماد به نفس باشیم ،از نظر ظاهری موجه به نظر بیایم و اگر با نظری مخالفیم اون رو مستقیم رد

- بیشتر
reza
۱۳۹۹/۰۶/۳۱

متاسفانه اکثر کتاب‌ها پی دی اف شدن و خواندن کتاب سخت شده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان