دانلود و خرید کتاب مدیریت بازاریابی محمد مهدی ابریشم کار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی نوشته محمد مهدی ابریشم‌کار و جواد خزائی پول و سید محسن علامه است. این کتاب یکی از پرکاربردترین آثار در حوزه بازاریابی است، که برخلاف کتاب‌های بازاریابی با حجمی کم و با زبانی ساده و روان تمام اصول و مبانی بازاریابی را بیان کرده است.

درباره کتاب مدیریت بازاریابی

در عرصه‌ی رقابتی امروز، تنها شرکت‌هایی قادر به حفظ موقعیت و بهبود فضای کسب‌وکار خود هستند، که بتوانند به‌خوبی اصول و مبانی مدیریت بازاریابی را به‌کار گیرند. مدیریت بازاریابی در ایران در تبدیل شدن به مفهومی جذاب و قابل پذیرش در شرکت‌ها است. شرکت‌هایی که تا دیروز بر فلسفه‌ی تولید، محصول و فروش تکیه داشتند، با از بین رفتن فضای انحصاری موجود، گرایش بیشتری به سمت بازاریابی دارند. لذا توجه به اصول و مبانی مدیریت بازاریابی می‌تواند راهگشای شرکت‌ها باشد، و در محیط رقابتی و پویای هزاره‌ی سوم به‌عنوان یک مزیت استراتژیک مطرح شود. توفیق در این زمینه مستلزم آگاهی و تخصص‌های منحصر به‌ فردی است که کتاب حاضر با هدف تجهیز دانش‌پژوهان و مدیران اجرایی برای رویارویی با شرایط رقابت آزاد تهیه و تدوین شده است.

خواندن کتاب مدیریت بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب حاضر با نگرش علمی کاربردی و با رویکرد بازاریابی در ایران طراحی شده است و می‌تواند در حوزه بازاریابی به کارآفرینان، دانش‌پژوهان و مدیران اجرایی برای رویارویی با شرایط رقابتی کمک کند

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۱۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۰۱۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان