دانلود و خرید کتاب هنری آتیش‌‌پاره و پرستار لولوخورخوره فرانچسکا سایمون ترجمه آوا علی حسین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنری آتیش‌‌پاره و پرستار لولوخورخوره اثر فرانچسکا سایمون

کتاب هنری آتیش‌‌پاره و پرستار لولوخورخوره

معرفی کتاب هنری آتیش‌‌پاره و پرستار لولوخورخوره

کتاب هنری آتیش‌‌پاره و پرستار لولوخورخوره، داستانی جذاب و خنده‌دار از مجموعه‌ی هنری آتیش‌پاره نوشته فرانسچکا سایمون است. کتاب هنری آتیش‌‌پاره و پرستار لولوخورخوره درباره‌ی شبی است که یک پرستار سختگیر برای مراقبت از هنری به خانه‌شان می‌آید. 

می‌توانید کتاب هنری آتیش‌‌پاره و پرستار لولوخورخوره را با ترجمه‌ی آوا علی حسین بخوانید و همراه با شخصیت‌ها با صدای بلند بخندید.

درباره‌ی کتاب هنری آتیش‌‌پاره و پرستار لولوخورخوره

فرانچسکا سایمون در کتاب هنری آتیش‌‌پاره و پرستار لولوخورخوره داستان شبی را نوشته است که پدر و مادر هنری می‌خواستند بیرون بروند و به پرستار بچه احتیاج داشتند. صبر کنید ببینم. شما اصلا هنری را می‌شناسید؟ هِنری شخصیتی بسیار شیطون و در عین حال جذاب است. اما همیشه مشغول انجام دادن کارهایی است که همه را از دور و برش فراری دهد. آن شب هم که پدر و مادر می‌خواستند بیرون بروند مادر با ناامیدی تمام به همه‌ی پرستارهای قبلی هنری زنگ زد. البته که هیچکدامشان قبول نکردند که بیایند! اما بعد انگار معجزه‌ای رخ می‌دهد! مادر هنری موفق می‌شود پرستاری به اسم ربکا پیدا کند که به سختگیری معروف است. حالا باید دید هنری چه نقشه‌ی وحشتناکی برای پرستار بخت‌برگشته دارد!

کتاب هنری آتیش‌‌پاره و پرستار لولوخورخوره یک داستان است که با زبان طنز به موقعیت‌هایی اشاره می‌کند که در هر خانواده‌ای اتفاق می‌افتد. فرانچسکا سایمون با نگاهی تربیتی به موضوعات و مشکلات مختلف پرورش فرزند در خانواده می‌پردازد.

کتاب هنری آتیش‌‌پاره و پرستار لولوخورخوره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کودکانی که سال‌های آخر مدرسه را می‌گذارنند و نوجوانان از خواندن داستان بامزه و خنده‌دار هنری آتیش‌‌پاره و پرستار لولوخورخوره، به شدت لذت می‌برند. 

درباره‌ی فرانچسکا سایمون 

فرانچسکا سایمون ۲۳ فوریه ۱۹۵۵ در میزوری ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. در کالیفرنیا بزرگ شد و در دانشگاه ییل و آکسفورد تحصیل کرد و از رشته‌های قرون وسطا و انگلیسی کهن فارغ‌التحصیل شد. سایمون بعد از اینکه پسرش را به دنیا آورد شروع به نوشتن داستان برای کودکان کرد. داستان‌های هنری آتیش‌پاره که با نام هنری زلزله هم ترجمه شده‌اند، از مشهورترین آثار فرانچسکا سایمون هستند که بیش از هجده میلیون نسخه در تمام دنیا به فروش رسیده‌اند. سایمون و همسرش در حال حاضر در لندن زندگی می‌کنند. 

آوا علی حسین

آوا علی حسین، متولد ۱۳۸۲ است. آوا علی حسین آموزش زبان انگلیسی را از ۴سالگی شروع کرده و تاکنون موفق به اخذ چندین مدرک بین المللی زبان انگلیسی از دانشگاه کمبریج شده است. او با سن کمی که دارد توانسته است کتاب‌های بسیاری را به فارسی برگرداند. کتاب‌های «شما با خدا نسبتی دارید؟» و «مجموعه کتاب های نانسی (آموزش غیرمستقیم مهارت‌های زندگی)» از آثار او است.

بخشی از کتاب هنری آتیش‌‌پاره و پرستار لولوخورخوره

مادر با ناراحتی تلفن را قطع کرد. البته او می‌دانست نمی‌شود از کسی که قبلا از هِنری پرستاری کرده خواهش کند تا دوباره هم مرتکب این خطا بشود. زمانی که تس برای پرستاری هِنری آمده بود هِنری شیر حمام را بازگذاشته به طوری که آب، حمام را برداشته بود. وقتی کریس برای پرستاری از او آمده بود هِنری از قبل تکلیفش را با او معلوم کرده و برایش برنامه چیده بود. هِنری طوری وانمود کرد که ریختن آب انگور روی شلوار سفید کریس اتفاقی بوده و او قصد و غرضی نداشته! زمانی هم که آنا برای پرستاری از هِنری آمده بود... نه! این یکی واقعا وحشتناک است! خلاصه‌اش را بگویم... هِنری، با او کاری کرد که آنا مجبور شده بود جیغ زنان پا به فرار بگذارد و پدر و مادر هِنری مجبور شدند زود به خانه برگردند! 



تفسیر متقین در قرآن و حدیث
سیدعمران هاشمی شهرستانی
پول خود را مدیریت کنید
گروه سیمپل سنتس
اعتصاب قلم؛ بررسی علل، روند و پیامدهای اعتصاب‌های مطبوعات در سال ۱۳۵۷
میثم غلامپور
معمای چشم لندن
شیوان داود
رسوایی شیرین؛ راهنمای عملی و کاربردی از مسخره شدن و شکست تا رسیدن به موفقیت
میلاد کربلای علی زاده ایفا
تحفة الازهار و زلال الانهار؛ جلد اول
ضامن‌بن شدقم حسینی مدنی
آشنایی با ادیان بزرگ
ندا برومند یگانه
بانوی شعرهای مه آلود
مهناز نجفی
زندگی با چشم‌های بسته آسان است
دیوید کروز
نقش ناصر کبیر و داعی صغیر در گسترش تشیع
احمد جنت امانی
به سیب‌زمینی‌ها فکر کن
گرترود استاین
سلطان جنگل؛ موش!
ریچل برایت
لبخند صورتی گیلاس
حمید‌رضا وطن‌خواه
گزینه غزل
غلامرضا طریقی
داستان‌ هایی به کوتاهی زندگی‎‎
ریچارد کوئک
معجزه عشق (جلد دوم)
آزاده انصاری
افسانه امبر (جلد اول؛ نه شهریار امبر)
راجر زلازنی
هرکول و طویله اوجیاس
فریدریش دورنمات
جونی بی جونز دزد نیست؛ کتاب هشتم
باربارا پارک

نظرات کاربران

💜
۱۳۹۹/۰۸/۱۹

بی نظیره👌🏻😅😊

zahra gol
۱۳۹۹/۰۵/۲۷

خیلی قشنگ بود و ترجمه هم عالی بود

آیناز ر
۱۴۰۰/۰۹/۰۳

جالب بود

Zainab Malekshahi
۱۳۹۹/۱۱/۱۲

عالی

Unknown
۱۴۰۱/۰۲/۱۱

کتاب پانزدهم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان