دانلود و خرید کتاب بازی‌هایی برای فکر کردن رابرت فیشر ترجمه سیده مبینا شاهری لنگرودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازی‌هایی برای فکر کردن اثر رابرت فیشر

کتاب بازی‌هایی برای فکر کردن

نویسنده:رابرت فیشر
انتشارات:نشر کرگدن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازی‌هایی برای فکر کردن

کتاب بازی‌هایی برای فکر کردن، نوشته‌ی رابرت فیشر مجموعه‌ی بازی‌هایی است که با هدف پرورش مهارت‌های تفکر، مهارت‌های کلامی و یادگیری تهیه شده‌اند.

می‌توانید بازی‌های جذاب و خلاقانه‌ی کتاب بازی‌هایی برای فکر کردن را با ترجمه‌ی سیده مبینا شاهری لنگرودی بخوانید و در کلاس‌ها و محیط‌های آموزشی استفاده کنید.

درباره‌ی کتاب بازی‌هایی برای فکر کردن

بازی کردن کار کودکان است. کودکان از طریق بازی کردن به راحتی می‌توانند مفاهیم مختلفی را که در تلاش هستیم به آن‌ها بیاموزیم، یاد بگیرند. به طور کلی آموزش غیر مستقیم و آموزش از طریق بازی را بهترین روش‌های آموزشی برای کودکان می‌دانند. این روش به آن‌ها کمک می‌کند تا مهارت‌های مختلفی را مانند تفکر، مهارت‌های کلامی، یادگیری و ... در خود پرورش بدهند. اما کمبود این موضوع همیشه در برنامه‌های مختلف آموزشی حس می‌شود. رابرت فیشر در کتاب بازی‌هایی برای فکر کردن بیش از ۱۰۰ بازی که افراد، گروه‌های کوچک یا کلاس‌ها می‌توانند در خانه یا مدرسه انجام دهند، گردآوری کرده است. این بازی‌ها کمک می‌کند مهارت‌های فکر کردن، یادگیری، منطق و زبان پرورش یابد و برای استفاده در خانه یا مدرسه طراحی شده است.

کتاب بازی‌هایی برای فکر کردن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مربیان کودکان و نوجوانان از مخاطبان اصلی کتاب بازی‌هایی برای فکر کردن هستند. والدینی که دوست دارند، مجموعه بازی‌هایی برای کودکانشان داشته باشند، می‌توانند از مطالب عالی کتاب بازی‌هایی برای فکر کردن استفاده کنند.

بخشی از کتاب بازی‌هایی برای فکر کردن

برای اینکه بازیکنان یک بازی از این کتاب را یاد بگیرند، سه روش اصلی وجود دارد:

۱. بگذارید بازیکنانی که با بازی آشنا نیستند، قوانین آن را با هم بخوانند و با آزمون و خطا یاد بگیرند چگونه بازی کنند؛

۲. از کودکی که با بازی آشناست یا قوانین آن را خوانده، بخواهید به دیگران نشان دهد چگونه بازی کنند؛

۳. شما بازی را برای بازیکنان توضیح دهید (پس از اینکه خودتان قوانین را یاد گرفتید!).

هرکدام از این راهبردها مزایایی دارد. اگر کودکان با هم پیدا کنند چگونه یک بازی را انجام دهند، مزایا عبارت است از: یادگیریِ جمعی، یادگیری از همدیگر و بحث با یکدیگر، به اشتراک گذاشتن چالشی فکری و برخورداری از این مزیت که وقتی با هم این کار را انجام می‌دهند، احتمال رسیدن به موفقیت بیشتر از وقتی است که به‌تنهایی در این مورد تلاش کنند. اما بعضی از کودکان دوست دارند به‌تنهایی راه‌حل مسائل را پیدا کنند، و اگر ما به یادگیری مستقل اهمیت می‌دهیم، لازم است از این شیوه حمایت کنیم. در بیشتر موارد، سریع‌ترین راه برای وارد شدن به بازی این است که خودتان آن را توضیح دهید، البته به شرط اینکه از قبل، آن را فهمیده و امتحان کرده باشید. روش دیگر، ضبط کردن دستورالعمل‌ها برای کودکان است تا آنها را با مطالبی که در اختیار دارند از روی کتاب دنبال کنند؛ و نیز دستورالعمل‌های ضبط‌شدهٔ شما را در بازی جا دهند یا در خلوت به آنها گوش دهند. توضیح دادن برای بچه‌ها این مزیت را دارد که می‌توانید بر درک آنها از بازی نظارت کنید، به پرسش‌ها پاسخ دهید و گوش دادن بادقت را تشویق کنید.

نظرات کاربران

Mohamad
۱۴۰۰/۰۲/۱۲

چاپی ۵۲۰۰۰ تومان، الکترونیک ۴۲۰۰۰ تومان؟!! حال شما خوبه؟!!

fateme
۱۴۰۰/۰۵/۰۴

هیچ تناسبی بین قیمت کتاب‌هاتون نیست. 42هزار تومن؟ برای یه کتاب 260صفحه‌ای!!!! کاش یه باز بینی روی قیمت‌هاتون داشتید.... به هیچ عنوان قیمتش خوب نیست

ریحانه
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

بازی هاش عالیه ولی خیلی خیلی خیلی گرونه.😲😲😲 من فقط تونستم چند تا بازی کوتاه رو از بی نهایت بخونم . تخفیف براش بذارید بتونیم بخریم گردونه روهم دوباره فعال کنید لطفا

daily.marya
۱۴۰۱/۰۳/۲۸

خیلی قیمتش بالاست... تقریبا اندازه کتاب چاپی... این اصلا درست نیست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
ای اِم فارستر گفته است: «فقط ارتباط ایجاد کنید». ایجاد ارتباط‌ها شیوه‌ای است که با آن می‌توانیم به درکی از جهان برسیم؛ و ایجاد ارتباط‌های جدید روند اصلی هرگونه تفکر خلاق است. آیا هیچ دو واژه یا دو مفهومی هست که نتوان با هیچ ایده‌ای در ذهن بین آنها ارتباطی ایجاد کرد؟
علی مردان ریگی

حجم

۴۰۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۴۰۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان