دانلود و خرید کتاب مثل یک گربه فکر کن! (خلاصه کتاب) استفان گارنیه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثل یک گربه فکر کن! (خلاصه کتاب) اثر استفان گارنیه

کتاب مثل یک گربه فکر کن! (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب مثل یک گربه فکر کن! (خلاصه کتاب)

کتاب مثل گربه فکر کن!نوشته استفان گارنیه است و به این می‌پردازد که چگونه می‌توان از شر دغدغه‌ها و نگرانی‌های روزمره خلاص شد و نگران چیزی نبود. گربه‌ها راهنمای خوبی برای سبک زندگی ما هستند.

درباره کتاب مثل گربه فکر کن!

قطعا گربه بسیار بهتر از ما زندگی می‌کند! چرا ما هم مانند او زندگی نکنیم؟همان کاری که من با تحلیل عملکرد او، تمایلاتش و نحوه زندگی اش سعی در انجام آن کردم. همه چیز همین‌جا، جلویِ چشمم بود، بدون این که در طول تمامی این سال ها من متوجه آن باشم. در زندگی شخصی و زندگی حرفه ای مان می توانیم همه چیز را از گربه یاد بگیریم! شاید از این حرف تعجب کنید که یک گربه چطور می‌تواند به ما برای ساختن یک زندگی بهتر کمک کند. نویسنده این کتاب استفان گارنیر به همراه گربه خانگی‌اش، زیگی! سعی می‌کند خواننده را با ۴۰ ویژگی گربه‌ها آشنا کند که اگر در زندگی خودمان از آن‌ها استفاده کنیم می‌توانیم از شادی، خوشبختی و آرامش بیشتری برخوردار شویم. او در سراسر کتاب سعی می‌کند رفتارهای گربه‌ها را با انسان‌ها مقایسه کند و نشان دهد که یک زندگی گربه‌ای چقدر می‌تواند به ما کمک کند

خواندن کتاب مثل گربه فکر کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کسانی که از زندگی روزمره و شلوغی‌ها خسته شده‌اند کتابی ضروری و مناسب است.

بخشی از کتاب مثل یک گربه فکر کن!

ژول لنارد نویشنده سرشناس فرانسوی می‌گوید: «آرامش یعنی نشستن مثل گربه!»

استرس وجود ما را ویران می‌کند. این روزها روش زیادی برای رفع استرس ایجاد شده اما همین موضوع نشان می‌دهد که جامعه چقدر دچار استرس شده است. کم خوابی را هم به این مورد اضافه کنید که ما را به افسرده‌های کم‌تحمل و بدخلق تبدیل کرده است. اما برویم سراغ گربه‌ها؛ آنها همیشه آرام در عین حال هوشیار هستند و حواس‌شان به همه چیز هست تا چیزی این آرامش را به هم نزند. او به دقت اطراف را می‌پاید و سعی می‌کند همیشه از موقعیت‌های استرس‌زا جدا باشد و اگر چنین حسی پیدا کرد آنجا را ترک کند. او برای زندگی‌اش قواعد خاص دارد. مثال ساده‌اش غذای جدید است! اگر از آن خوشش نیاید به هیچ عنوان آن را نمی‌پذیرد و به شما گوش‌زد می‌کند: «هی! این غذا مضخرفه تا عوضش نکنی من از تو دوری می‌کنم». شما هم ببینید در زندگی چه چیزی استرس به شما می‌دهد و آنها را برای همیشه رفع یا ترک کنید.

نظرات کاربران

کلوچه کتابخوان
۱۳۹۹/۰۹/۱۱

اخلاق گربه‌هارو توضیح داده بود و گفته بود اگر آدم‌ها از گربه‌ها یاد بگیرن و مثل اونها رفتار کنند زندگیشون بهتر میشه. من از بچگی یه گربه‌ بودم، خوندن این کتاب رو توصیه میکنم، هم کوتاهه هم روون.

arezou
۱۴۰۰/۰۳/۰۸

عالیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
ما نسبت به خودمان گذشت نداریم و با یادآوری اشتباهات، خودمان را زجر می‌دهیم. گربه‌ها هیچ‌وقت خودخوری نمی‌کنند، آنها می‌دانند که هیچ وقت یک شیر نمی‌شوند اما چه اهمیتی دارد!
کلوچه کتابخوان

حجم

۲۶٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۲۶٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان