دانلود و خرید کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی جیم ران ترجمه منصوره سادات بیطرف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی اثر جیم ران

کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی

نویسنده:جیم ران
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی

پنج قطعه اصلی پازل زندگی کتابی در زمینه موفقیت نوشته جیم ران مربی معروف زندگی است.

 درباره کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی

برای بیشتر داشتن باید ابتدا انسان های بهتری شویم، این، اصل فلسفه‌ی رشد شخصی، موفقیت و خوشبختی است که جیم ران در این کتاب به آن اشاره می کند.

جیم ران، فیلسوف سرشناس و استاد انگیزشی در زمینه رشد شخصی و کسب و کار است. او یکی از نویسندگان کتاب پر فروش «دوازده ستون موفقیت» است و سال‌هاست که به عنوان یکی از بزرگترین متفکرین عصر حاضر مورد ستایش و تقدیر قرار گرفته و نسلی از استادان انگیزشی را آموزش داده است. 

فلسفه‌‌ی شخصی ما نگرش فردی ما را بنا نهاده و نگرش ما کیفیت و کمیت سطح تلاش ما را تعیین می کند. تلاش، نتایج نهایی متناسب با سطح تلاش را تولید کرده و نتایج باعث فراهم آمدن سبک زندگی می‌شود.

جیم ران در کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی، با سبک نگارش بی‌نظیر و استثنایی خود، نظریات و بینش هایی را مطرح می‌کند که امید و انگیزه را در خواننده بیدار و او را به سوی زندگی ای پربار، مطلوب و سرشار از موفقیت هدایت می‌کند. 

 خواندن کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره جیم ران

جیم ران سال‌هاست که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین متفکرین عصر حاضر مورد ستایش و تقدیر قرار گرفته و نسلی از استادان رشد فردی را آموزش، تعلیم و پرورش داده است. همچنین، صدها نفر از مدیران اجرایی معتبرترین سازمان‌های آمریکا از دانش او بهره می‌جویند.

بیش از چهل سال است که جیم ران کانون تعالیم خود را روی مبانی رفتار بشر که بیشترین تأثیر را بر پیشرفت فردی و کاری افراد بر جا می‌گذارد، متمرکز کرده است. جیم ران، ملاکی برای سنجش سایر استادان انگیزه به شمار می‌رود. او این قابلیت ویژه را دارد که می‌تواند بینش‌های عمیق و خارق‌العاده را در قالب اصول و وقایعی ساده و معمولی مطرح کند و به واسطهٔ همین، خوانندگان و شنوندگان تعالیم وی شیفته و مسحور سخنان او می‌شوند.

سمینارهای جیم‌ ران در سطح اروپا، آسیا، استرالیا، آفریقا و همچنین در شهرهای مهم آمریکای شمالی برگزار می‌شود. او عضو انجمن سخنرانان ملی آمریکاست و در سال ۱۹۸۵ جایزهٔ CPAE را برای مهارت در اجرا و سخنرانی از آنِ خود کرد. همچنین، در سال ۲۰۰۴ موفق به دریافت جایزهٔ استاد تأثیرگذار انجمن سخنرانان ملی شد.

 بخشی از کتاب پنج قطعه اصلی پازل زندگی

فلسفهٔ شخصی ما از دانسته‌های ما و طی فرایند یادگیری این دانسته‌ها شکل می‌گیرد. در طول زندگی از منابع مختلف، اطلاعاتی بدست می‌آوریم. آن‌چه می‌دانیم را از مدرسه، دوستان، همکاران، رسانه‌ها، خانه، اجتماع و نیز با مطالعهٔ کتاب، شنیدن و مشاهدات اطراف بدست می‌آوریم. منابع دانش و اطلاعات که فلسفهٔ شخصی و یا اعتقادات ما را تأمین می‌کنند تقریباً نامحدود است.

ما بزرگسالان اطلاعات جدید را از فیلتر فلسفهٔ اعتقادات شخصی خود عبور می‌دهیم. مفاهیم جدید چنان‌چه با آن‌چه قبلاً بدان اعتقاد داشته‌ایم هم‌خوانی داشته باشند به ذخیرهٔ دانش ما اضافه می‌شوند و افکار ما را مستحکم‌تر می‌سازند. عقایدی که به‌نظر می‌آید با اعتقادات ما مغایر باشند به سرعت رد می‌شوند.

ما دائماً درگیر بررسی اعتقادات گذشته هستیم و سعی داریم آن‌ها را با اطلاعات جدید تطبیق دهیم و از صحت آن‌ها اطمینان یابیم. با ادغام اطلاعات جدید و قدیم، اعتقادات قبلی ما مستحکم‌تر و اعتقادات جدید وسیع‌تر می‌شوند.

همان اعتقاداتی که فلسفهٔ شخصی ما را شکل می‌دهد، سیستم ارزش‌گذاری ما را نیز تعیین می‌کند. اعتقادات ما تعیین کنندهٔ ارزش‌های ماست. اگر فردی تصمیم بگیرد هر روز ساعت پنج صبح بیدار شود تا از فرصت‌های مناسب برای خود و خانواده‌اش بهره ببرد، واقعاً چه کرده است؟ اعتقادات شخصی او می‌گوید این کار با ارزش است. در مقابل فردی بنا بر فلسفهٔ شخصی خود تا ظهر می‌خوابد. اما نتیجهٔ این دو فلسفهٔ متفاوت، از دیدگاه افراد دیگر، کاملاً متفاوت است.


معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۸۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان