دانلود و خرید کتاب کوک و بشکاف تا خدا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوک و بشکاف تا خدا اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

کتاب کوک و بشکاف تا خدا

معرفی کتاب کوک و بشکاف تا خدا

کتاب کوک و بشکاف تا خدا، اثر موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، مجموعه‌ای از متون عرفانی و نیایشی از بزرگان و عرفای دین اسلام است. 

در کتاب کوک و بشکاف تا خدا گزیده متن‌های کوتاه بسیاری درباره‌ی مسائل مختلف مانند تقوا، عبادت، اطمینان، طلب آمرزش و ... آمده است.

درباره‌ی کتاب کوک و بشکاف تا خدا

اگر نگاهی به تاریخ اسلام داشته باشیم، عرفا و صوفیان بسیاری را می‌بینیم که هرچه داشتند گذاشتند و در عوض مراحل سلوک را پله‌پله طی کردند. عرفان آن‌ها به درجه‌ای رسید که ورای تفکر عقل معاش‌اندیش است. از این عرفا و صوفیان آثار دلنشین و بی‌نظیری به جا مانده است که خواندنشان، راهی برای شناخت خداوند و آنچه او از ما خواسته است می‌سازد. موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی در کتاب کوک و بشکاف تا خدا بخش‌هایی از این متون عرفانی را جمع‌آوری کرده‌اند. در کتاب کوک و بشکاف تا خدا درباره‌ی مسائل مختلفی مانند تقوا، عبادت، اطمینان به حضور خدا در تک‌تک لحظاتمان، طلب آمرزش، میانه‌روی و اعتدال، آرامش، رحمت خداوند و ... گزیده‌های زیبایی آمده است. 

کتاب کوک و بشکاف تا خدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران مطالعه آثار عرفانی و نیایشی از خواندن کتاب کوک و بشکاف تا خدا لذت می‌برند. 

بخشی از کتاب کوک و بشکاف تا خدا

خداوندی چون من داری

علی بن الموفق گفت: روزی عیالواری و فقرم مرا به فکر فرو برد. به خواب رفتم، در رویا کاغذی را دیدم که بر روی آن نوشته شده بود: بسم الله الرحمن الرحیم، ای پسر موفق از نداری و درویشی می‌ترسی در حالی که خداوندی چون من داری. از خواب بیدار شدم. چون شب شد مردی آمد و کیسه‌ای پیش من گذاشت. پنج هزار دینار در آن بود و به من گفت: بردار ای ضعیف یقین.

بهشت همین جاست ۱- سید امیر مجابی/ صفحه ۲۰۳

جان ما را صفای خود ده

ای کریمی که بخشنده عطایی، ای حکیمی که پوشنده خطایی، ای صمدی که از ادراک خلق جدایی، ای احدی که در ذات و صفات بی‌همتایی، ای خالقی که راهنمایی. ای قادری که خدایی را سزایی؛ که جان ما را صفای خود ده و دل ما را هوای خود ده، و چشم ما را ضیای خود ده و ما را آن ده که آن به و مگذار ما را به که و مه.

مناجات خواجه عبدالله انصاری، تصحیح شهاب الدین خرمشاهی / صفحه ۳

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

حجم

۱۹۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان